دادستان ورامین:

ارسال پرونده ستایش به دادگاه کیفری یک پس از اعلام نظر پزشکی قانونی

مرادطلب در تشریح آخرین وضعیت پرونده قتل دختر 6 ساله افغان گفت: پس از اعلام نظریه پزشکی قانونی در رابطه با سلامت روانی قاتل، پرونده سریعا برای تعیین وقت رسیدگی به دادگاه کیفری یک ارسال می‌شود.
کد خبر: ۷۸۳۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴ - 18April 2016

ارسال پرونده ستایش به دادگاه کیفری یک پس از اعلام نظر پزشکی قانونی

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، «ابوالقاسم مرادطلب» دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ورامین آخرین وضعیت پرونده قتل دختر 6 ساله افغان را تشریح کرد و گفت: متهم دستگیر و به قتل اقرار و اعتراف کرده است و طی آن به کانون اصلاح و تربیت منتقل شده است، چراکه طبق الزام قانونی موجود در متهمان کمتر از 18 سال، تحویل آنها به زندان ممکن نیست.

وی ادامه داد: منتظر ارسال نظریه پزشکی قانونی برای مشخص شدن علت مرگ و سایر مسائل و جوانب پرونده هستیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ورامین افزود: کسی ادعا ندارد که قاتل سلامت روانی نداشته است اما برای تکمیل پرونده باید از پزشکی قانونی برگه تایید سلامت روانی اخذ شود تا نقصی در پرونده وجود نداشته باشد و از طرفی متهم در آینده ادعایی خلاف وضعیت فعلی نداشته باشد.

مرادطلب تصریح کرد: پس از اعلام نظریه پزشکی قانونی در رابطه با علت مرگ و سایر جوانب پرونده و سلامت روانی قاتل، پرونده سریعا برای تعیین وقت رسیدگی به دادگاه کیفری یک ارسال میشود.

وی با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه و خارج از نوبت در دستور کار دستگاه قضایی قرار دارد، خاطرنشان کرد: برای رسیدگی به این پرونده از ظرفیتهای صد درصدی قانون بهره گیری شده و مافوق قانون اقدامی قابل انجام نیست؛ چراکه متهم دستگیر و طبق روال قانونی پرونده در حال پیگیری است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار