از معلمین نمونه استان ایلام تجلیل می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام، از برگزاری آیین تجلیل از ۱۲۵ معلم نمونه این استان همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم خبر داد.
کد خبر: ۷۸۳۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳ - 18April 2016

از معلمین نمونه استان ایلام تجلیل می‌شود

به گزارش دفاع پرس از ایلام، علی بیرانوند، در نشست شورای آموزش و پرورش این استان، اظهار کرد: همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم امسال یک نفر به عنوان چهره ماندگار برای معرفی در سطح ملی و ۱۲۵معلم نیز در استان به عنوان نمونه انتخاب و مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

وی، با بیان اینکه پارسال ۲۰۸معلم نمونه استان ایلام تجلیل شدند، افزود: متاسفانه امسال به علت کمبود اعتبار تعداد معلمانی که به عنوان نمونه مورد تجلیل قرار می گیرند به نصف تعداد پارسال کاهش یافته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام، ادامه داد: از این شمار ۲۵ نفر به عنوان نمونه استانی همزمان با بزرگداشت هفته معلم تقدیر می شوند و مابقی معلمان نیز در سطح منطقه ای و شهرستانی تجلیل می شوند.

بیرانوند، همچنین با اشاره به ضرورت تعیین تکلیف تملک زمین های با کاربردی آموزشی شهر ایلام، افزود: مرکز استان با کمبود شدید فضای آموزشی مواجه بوده به طوری که تراکم جمعیت در برخی کلاس های درس تا ۴۰نفر هم افزایش یافته است.

وی، یادآور شد: با توجه به ضرورت موجود باید زمینه ساخت فضاهای آموزشی جدید در استان فراهم شود.

 بیرانوند، همچنین با اشاره به برگزاری جشنواره خیران مدرسه ساز در ۲۷اردیبهشت ماه بر جذب مشارکت های مردمی برای توسعه فضاهای آموزشی در استان ایلام تاکید کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار