کارگردان بوشهری خبر داد:

اکران بین المللی فیلم «پینوکیو، عامو سردار و رئیسعلی»

سید رضا صافی کارگردان فیلم سینمایی «پینوکیو، عامو سردار و رئیسعلی» از اکران عمومی و جشنواره‌ای این فیلم در خارج از کشور خبر داد.
کد خبر: ۷۸۵۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶ - 19April 2016

اکران بین المللی فیلم «پینوکیو، عامو سردار و رئیسعلی»

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، بعد از حضور موفق «پینوکیو، عامو سردار و رئیسعلی» در بیست و نهمین جشنواره بینالمللی فیلم نوجوان همدان و کسب عنوان بهترین فیلم بخش سینمای ایران، این فیلم سینمایی به زودی در داخل و خارج از کشور اکران میشود.

سید رضا صافی کارگردان بوشهری در این باره گفت: با صدور مجوز اکران فیلم سینمایی «پینوکیو، عامو سردار و رئیسعلی»، این فیلم مهرماه در سینماهای کشور اکران میشود.

وی افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته در سال جاری شاهد اکران عمومی برون مرزی و جشنوارهای این فیلم سینمایی خواهیم بود.

کارگردان «پینوکیو، عامو سردار و رئیسعلی» در خصوص این فیلم، خاطرنشان کرد: «پینوکیو، عامو سردار و رئیسعلی» روایتی فراملی و قابل درک برای همه مردم جهان است و فیلم از لوکیشن های زیاد و در نتیجه فضاهای بصری متفاوتی برخوردار است و نوع روایت ریتم تند و پر کششی را برای مخاطبان به ارمغان میآورد.

صافی یادآور شد: موسیقی فیلم توسط محسن شریفیان و بابک شهرکی ساخته شده است و در بخشهایی از فیلم کاملاً سنتی و در سکانسهای دیگر تلفیقی از موسیقی بومی با کلاسیک به گوش میرسد.

شایان ذکر است 70 درصد فیلمبرداری «پینوکیو، عامو سردار و رئیسعلی» در شهرستان تنگستان و شهرهای اهرم و دلوار انجام شده و ۳۰ درصد تصاویر هم در شهر بوشهر ضبط شده است و این فیلم با وجود داشتن مضمونی تاریخی، به دلیل تأکید داشتن مخاطب کودک و نوجوان فضائی فانتزی و طنز دارد.

در کارنامه هنری سید رضا صافی پیش از فیلم «پینوکیو، عامو سردار و رئیسعلی»، فیلمهای کوتاه «مداد» و «منظر»، فیلم تلویزیونی «تخم مرغ جنگی» «سریال قصههای عباس و یونس (شبکه اول سیما)، فیلم داستانی «برگهای دفترم»، تله فیلم «فرار»، فیلم داستانی «خانه شیشهای» و فیلم سینمایی «بالابان» دیده می شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار