دریادار سیاری:

نداجا در زمینه ساخت جنگ‌افزارها به بیگانگان وابسته نیست

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: این نیرو هیچ‌گونه وابستگی به خارج در زمینه ساخت جنگ‌افزار، تسلیحات و ادوات نظامی ندارد.
کد خبر: ۷۸۵۴۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸ - 19April 2016

نداجا در زمینه ساخت جنگ‌افزارها به بیگانگان وابسته نیست

به گزارش دفاع پرس به نقل از روابط عمومی نداجا، آیین تجلیل از خانوادههای معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و رونمایی از گنجینه عرفان شهدای نیروی دریایی ارتش امروز (سهشنبه) با حضور امیر دریادار حبیبالله سیاری و مسئولین استان مرکزی در اراک برگزار شد.

امیر سیاری طی سخنانی در حاشیه این مراسم گفت: این نیرو با اقتدار هرچه تمامتر از مرزهای آبی کشور و خطوط تجاری در همه نقاط دنیا حراست میکند.

فرمانده نداجا ادامه داد: خودکفایی در نیازها، توانمندی فنی و تخصصی، تربیت نیروی انسانی متعهد، مجرب و ساخت تجهیزات مدرن نظامی، تفاوت بارز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با سالهای قبل از پیروزی انقلاب است.

وی تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی هیچگونه وابستگی به خارج کشور در زمینه ساخت جنگافزار، تسلیحات و ادوات نظامی ندارد و همه تجهیزات نظامی مورد نیاز خود را با بهرهگیری از کارشناسان زبده و کارآزموده تامین میکند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: رزمندگان استان مرکزی از قبیل کاوه نبیری، رحیم آنجفی و سیاوش امیری نقش سازنده ای در موفقیت عملیات ها در هشت سال دفاع مقدس داشتند.

دریادار سیاری افزود: صلابت و اقتدار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی مدیون خون پاک شهداست و وظیفه آحاد مردم و خادمان در حوزه های نظامی نیز این است که راه مقدس شهدا را ادامه داده و پاسدار راستین فرهنگ ایثار و شهادت باشند.

فرمانده نداجا در سفر یک روزه به استان مرکزی ضمن دیدار با نماینده ولی فقیه در این استان، در همایش تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران و همایش نقش دریا در اقتصاد مقاومتی شرکت میکند.

نظر شما
پربیننده ها