حجت الاسلام شهیدی عنوان کرد:

اعزام تیم پزشکی متخصص به مناطق محروم

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:در معاونت بهداشت و درمان بنیاد، مناطق محروم در اولویت اعزام تیم های تخصصی پزشکی قرار دارند.
کد خبر: ۷۸۵۵۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹ - 19April 2016

اعزام تیم پزشکی متخصص به مناطق محروم

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی در جلسه شورای معاونین بنیاد که امروز 30 فروردین 95 برگزار شد؛ پس از استماع گزارش مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به رشادت ها و مقاومت مردم ایلام در دوران جنگ تحمیلی و بالا بودن سطح جامعه ایثارگری این استان نسبت به کل جمعیت آن، گفت: توجه به مشکلات ایثارگران در مناطق محروم، یکی از سیاست های بنیاد است و در همین راستا اخیراً معوقات سال 1391 خانواده های شهدای این استان پرداخت شد.

معاون رئیس جمهور تاکید کرد: تعامل مناسب مدیرکل بنیاد استان با استاندار، نماینده ولی فقیه و مسئولین اجرایی استان، در رسیدگی به مشکلات ایثارگران مؤثر بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی با اشاره به قانع بودن مردم استان ایلام و در عین حال مشکلات مردم این منطقه گفت: با توجه به ضعف امکانات بیمارستانهای تخصصی در این استان، پزشکان متخصص از طرف بنیاد برای معالجه ایثارگران اعزام می شوند و در معاونت بهداشت و درمان بنیاد مناطق محروم در اولویت اعزام تیم های تخصصی پزشکی قرار دارند.

وی با اشاره به حضور میلیونی مردم در مراسم اربعین سال گذشته و خدماتی که بنیاد شهید و امور ایثارگران استان های ایلام و خوزستان به زائرین ایثارگر ارائه داده اند، گفت: باتوجه به اهمیت مراسم اربعین به عنوان نمادی برای شیعیان، ضرورت دارد اعتبارات جداگانه ای برای این استان ها در نظر گرفته شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار