مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی :

جوانان عزیز ، پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی در مراسم استقبال از سربازان جدید الورد منطقه پدافند هوایی شمالغرب کشور گفت : جوانان و سربازان عزیز ، پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و همواره آماده به خدمتند.
کد خبر: ۷۸۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵ - 20April 2016

جوانان عزیز ، پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند

به گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار عزت الله جعفری، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی در دیدار با امیر فرمانده منطقه ی پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) شمالغرب ضمن تبریک و تهنیت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و گرامی داشت یاد و خاطره 48000 شهید گلگون کفن ارتش گفت: شهید صیاد شیرازی در دلها جا دارد و وجود ایشان مایه خیر و برکت زیادی بود و باعث وحدت نیروهای مسلح  گردید.

سردار جعفری ضمن قدردانی از امیر اسدی فرد جهت برگزاری برنامه های معنوی و فرهنگی در منطقه ی پدافند هوایی خاطر نشان کرد : فعالیتهای فرهنگی و ارزشی موجب تقویت روحیه ایثار و شهادت در سربازان گردیده و تاثیری شگرف در روحیه این عزیزان می گذارد.

مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس نیز در مراسم استقبال از سربازان جدید الورود آن منطقه حضور یافت و در صحبتهایی بیان نمود: جوانان دیروز ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس به ندای حضرت امام راحل لبیک گفتند و جانانه از میهن اسلامی و  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و افتخارات بزرگی را نصیب کشور عزیزمان کردند و الان شما وظیفه دارید که همواره گوش به فرمان مقام عظمای ولایت باشید و پاسدار آن ارزش ها و افتخارات باشید.

سردار جعفری با اشاره به  فرمایش رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر اینکه آینده  مدیریتی کشور به دست جوانان عزیز می باشد،افزود: شما باید در عرصه های مختلف خودتان را  مجهز کنید و هرکجا و هر جا که لازم باشد  با  اقتدار و عزت حضور یابید.

گفتنی است در این دیدار،  جناب سرهنگ قاسمی (معاون اداری و پشتیبانی) و برادر صمد علی بیگلو (معاون روابط عمومی و تبلیغات)  از اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس  آذربایجان شرقی حضور داشتند.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار