رئیس مرکز امور نمایشی سیما؛

سریال شهید باکری امسال کلید می خورد

رئیس مرکز امور نمایشی سیما درباره آخرین وضعیت پروژه‌های الف ویژه تلویزیون گفت: در حال حاضر دو پروژه مرحله تولید خود را سپری می‌کنند و دو پروژه «سلمان فارسی» و «موسی پیامبر(ع)» نیز مراحل پیش تولید را می‌گذرانند.
کد خبر: ۷۸۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۶ - 20April 2016

سریال شهید باکری امسال کلید می خورد

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «رحمان سیفی آزاد» رئیس مرکز امور نمایشی سیما گفت: سریال سلمان فارسی از شهریور ماه وارد فاز پیش تولید میشود و سریال «موسی پیامبر(ع)» نیز طی چند هفته آینده به سمت پیش تولید صفر میرود. سازمان کارهایش را پیش میبرد چون کارهای سنگین الف ویژه به گونهای نیست که مقطعی کار کنید بعد تعطیل کنید و دوباره آن را از سر بگیرید. سعی میکنیم با همین بودجه برنامهریزی کنیم. البته مشکلات و مضیقههای خود را هم دارد و گاهی فشار روی شبکهها و عوامل هم حتما هست. این تلاشی که همکاران ما دارند، پاداشش این نیست که کسانی که دغدغه فرهنگ دارند در زمینه تصمیمگیری متناسب با این تلاشها به ما کمک نکنند.

وی تصریح کرد: پروژه شهید باکری هم امسال کلید میخورد ولی تعداد قسمتهایش کمتر است. یا سریال انقلاب زیبا که قرار است آقای جواد شمقدری کار کنند. برخی از کارها در مرحله بازنویسی فیلمنامه و برخی هم در مرحله پیش تولید هستند.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار