فرمانده سپاه حفاظت کل کشور:

مدافعان حرم در سوریه مایه امنیت کشور هستند

فرمانده سپاه حفاظت کل کشور با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم ما افرادی بودند که دراوج مأموریت تخصصی و کار، همه چیز خود را رها کرده و به سوریه رفتند، گفت: مدافعان حرم در سوریه مایه امنیت کشور هستند
کد خبر: ۷۸۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴ - 21April 2016

مدافعان حرم در سوریه مایه امنیت کشور هستند

به گزارش گروه امنیتی دفاع پرس، سردارعلی اصغر گرجی زاده در مراسم اکران فیلم بادیگارد در محل سالن همایش صدرای دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله افزود: برخی به نظامیان خرده می گیرند که چرا به سوریه می روند؛ سوریه چه ربطی به ما دارد؛ ما نمی توانیم صبر کنیم دشمن از مرزهای ما عبور کند و عاقلانه نیست منتظر باشیم در خانه با او بجنگیم.

وی با بیان اینکه هیچ کس از شهدای مدافع حرم همچون عبدالله باقری یا محسن فرامرزی نخواستند به سوریه بروند؛ اما با اصرار و خواهش و اصرار و دعوا از ما رضایت گرفتند و رفتند ادامه داد: انسان عاقل هرگز دچاراحساسات زودگذر نمی شود؛ این شهدا دنبال رها کردن زندگی خود نبودند؛ اگر در این شرایط غیرت انقلابی نشان ندهیم، مسائل سال 59 تکرار می شود.

فرمانده سپاه حفاظت کل کشوراظهارکرد: از آنجایی که سوریه به برخی از شهروندان خود اعتماد نداشت، به سرعت قافیه را باخت و مشکلات این کشور بیشتر شد.

وی نقش مدافعین حرم در سوریه را بسیار مهم و حیاتی ارزیابی کرد و افزود: مدافعین حرم صحنه را درسوریه تغییر دادند. امنیت مقبره های متبرکه اهل بیت موجب شد که ما بتوانیم به سوریه برویم.
وی تصریح کرد: در شهر رقه قبر عمار و یاسر را منفجر کردند؛ ارتش سوریه در دمشق می جنگید؛ بی حرمتی به حرم اهل بیت در حال روی دادن بود و منطقی نبود که ما بنشینیم و در خانه با دشمن بجنگیم.

سردارگرجی زاده از اینکه امروز شاهد آن هستیم که ارتش سوریه از دمشق بیرون رانده شده، اظهارخوشحالی کرد. 

در پایان این مراسم از شهدای یگان حفاظت مدافع حرم با حضور خانواده این شهدا تجلیل شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار