همزمان با میلاد مولود کعبه و روز پدر انجام شد؛

دیدار مسئولین سازمان بسیج رسانه با پدر شهید رسانه

همزمان با سالروز میلاد مولود کعبه علی (ع) و روز پدر، مسئولین سازمان بسیج رسانه به همراه جمعی از خبرنگاران با پدر شهید" علی نبی پور انگجی" شهید رسانه‌ای دیدار کردند.
کد خبر: ۷۸۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶ - 21April 2016

دیدار مسئولین سازمان بسیج رسانه با پدر شهید رسانه

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، همزمان با سالروز میلاد مولود کعبه علی (ع) و روز پدر، "مسعود بصیری" مسئول سازمان بسیج رسانه به همراه جمعی از خبرنگاران با پدر شهید" علی نبی پور انگجی" شهید رسانه ای دوران دفاع مقدس دیدار کرد.

شهید نبی پور انگجی متولد سال 1339 درتبریز ازنخستین شهدای خبرنگار کشور است که درعملیات رمضان در تاریخ هفتم مرداد 1361 در جنوب شلمچه به فیض شهادت نائل آمد.

این شهید از سال 1360 حرفه خبرنگاری را در خبرگزاری ایرنا آغاز کرد و تا قبل از شهادت افتخارآمیزش سرپرستی مرکز ایرنا در شهر یاسوج را برعهده داشت.

حاج "حسین نبی پور انگجی" پدر شهید نبی پور در این دیدار به بازگو کردن خاطراتش از لحظه شهادت فرزندش پرداخت و گفت: وقتی علی به شهادت رسید، شب هنگام خواب دیدم که امام خمینی (ره) به منزل ما آمده است و من محاسن ایشان را بوسیدم، وقتی از خواب پریدم و ناخودآگاه گریه کردم و وقتی خانواده علتش را پرسیدند گفتم که علی شهید شده است.

صبح که می خواستم بروم و از پسرم خبری بگیرم سربازی را دیدم که خانه ی ما زیر نظر دارد، ترسیدم که مبادا از  گروه های تروریستی باشد در همین فکر بودم که سرباز رفت و با مافوق خود برگشت و به من گفت که علی پایش تیر خورده و قرار است فردا به تبریز برسد، اما من می دانستم که علی شهید شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار