مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه خبر داد:

افتتاح حرم مطهر شهدای گمنام ارتفاعات بازی‌دراز همزمان با صعود سراسری

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه، گفت: حرم مطهر شهدای گمنام بازی دراز، دهم اردیبهشت ماه همزمان با صعود سراسری به این منطقه افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۷۹۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳ - 23April 2016

افتتاح حرم مطهر شهدای گمنام ارتفاعات بازی‌دراز همزمان با صعود سراسری

به گزارس دفاع پرس از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار مرادعلی محمدی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمانشاه اظهار کرد: برنامههای متنوعی برای بزرگداشت عملیات بازی دراز در استان کرمانشاه پیش بینی شده است.

محمدی با اشاره به اهمیت یادمان بازی دراز در بین نقاط یادمانی غرب کشور و اقدامات صورت گرفته در این یادمان، گفت: در روز دهم اردیبهشت ماه سال جاری و همزمان با صعود سراسری کاروان های راهیان نور به ارتفاعات بازی دراز، مراسم رونمایی و افتتاح حرم مطهر شهدای گمنام ارتفاعات بازی دراز را در دستور کار خواهیم داشت.

وی افزود: اول اردیبهشت 1390 پیکرهای مطهر سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس، طی مراسم باشکوهی در محل یادمان شهدای بازی دراز تدفین شد که به فضل الهی و عنایت شهدا امسال توانستیم پروژه ساخت حرم مطهر این شهدای والامقام و المان یادمان بازی دراز را به اتمام برسانیم.

محمدی با اشاره به فعالیتهای عمرانی صورت گرفته توسط این اداره کل، خاطرنشان کرد: بر اساس طرح جامع یادمان های دفاع مقدس که از طرف ستاد مرکزی راهیان نور کشور ابلاغ شده است، عملیات بازسازی تمامی یادمانهای استان کرمانشاه در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته مدیرکل حفظ آثار استان کرمانشاه، تاکنون عملیات عمرانی شش یادمان تکمیل شده و هفت یادمان دیگر نیز با بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی در دست تکمیل است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار