چهارشنبه 8 اردیبهشت/ برگزاری شب خاطره جهادگران در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی

همزمان با یازدهمین سالگرد رحلت حاج عبدالله والی، دومین شب خاطره جهادگران روز چهارشنبه 8 اردیبهشت ساعت 20:30 در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی واقع در منطقه سرچشمه تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۹۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹ - 24April 2016

چهارشنبه 8 اردیبهشت/ برگزاری شب خاطره جهادگران در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، همزمان با یازدهمین سالگرد رحلت حاج عبدالله والی، دومین شب خاطره جهادگران روز چهارشنبه 8 اردیبهشت ساعت 20:30 در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب واقع در میدان بهارستان - نرسیده به چهار راه سرچشمه - انتهای خیابان صیرفی پور تهران برگزار میشود.

حاج عبدالهه والی از مبارزان دوران انقلاب اسلامی بود که در سال 61 راهی بشاگرد شد تا از سوی کمیته امداد به آبادانی این ناحیه بپردازد، حدود ۲۲ سال با اجرای طرحهای گسترده عمرانی، مردم محروم بشاگرد را از فقرهای مختلف رهانید و چهره قبلی این منطقه را به کلی دگرگون کرد.

سادگی، احترام به مردم، برخورد مناسبت با مردم، صبر و حوصله فراوان و نماز اول وقت از مهمترین خصوصیات اخلاقی حاج عبدالله بود.

جلد اول کتاب "تا خمینی شهر" که حاصل بیش از دو سال کار کمیته انتشارات و تبلیغات مؤسسه جهادی است، به روایت زندگی حاج عبدالله والی، این بزرگمرد جهاد و زندگی جهادی، تا اردیبهشت سال شصتوشش میپردازد. وی از سال شصتویک وارد بشاگرد شدهاند و این پنج سال، دورانی است که در اوج غربت و کمبودهای گوناگون، گامهای اساسی برای آبادانی مادی و معنوی بشاگرد برداشته شده است.

مطالب کتاب در عین جذابیت متن، کاملاً مستند و عمده آنها به نقل از نزدیکان حاج عبدالله، یا اسناد بهجامانده از آن زمان روایت شدهاند. در انتهای کتاب سی سند و دویستویک عکسِ مربوط به بازه زمانی کتاب آورده شده است. این تصاویر با کمک متن، چهره واضحی از این دوره مجاهدت حاج عبدالله برای خواننده ترسیم میکند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار