محسنی اژه‌ای:

تغییری در اساس حکم بابک زنجانی داده نشده است

سخنگوی قوه قضائیه گفت: تغییری در اساس حکم در خصوص بابک زنجانی انجام نشده است.
کد خبر: ۷۹۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰ - 24April 2016

تغییری در اساس حکم بابک زنجانی داده نشده است

به گزارش گروه سایررسانههای دفاع پرس، غلامحسین محسنی اژهای در نود و پنجمین نشست خبری خود در پاسخ به این پرسش که آیا حکم بابک زنجانی تغییری کرده است اظهار داشت: لایحه اعتراضی به دفتر دادگاه دادهاند و پرونده برای رسیدگی ارجاع میشود.

وی افزود: تغییری در اساس حکم صادر نمیشود؛ گفتند چکهایی وجود دارد که باید به سازمان تامین اجتماعی مسترد شود یا رد مال به بانک مسکن انجام شود.

سخنگوی قوه قضائیه ادامه داد: اینها رای اصلاحیه داشته و رد مال و رد چکها به تأمین اجتماعی، بانکمسکن و یک شرکت وابسته به نفت باید انجام شود.

اژهای در پاسخ به این پرسش که پرونده نگین غرب در نهایت به کجا رسید تصریح کرد: اینها دو پرونده است که مربوط به آقایان فروغی و ریاضی است که با هم متفاوت هستند.

وی افزود: از 10 تا 15 هزار شاکی که وجود داشت خبر ندارم چقدر مرتفع شد اما شاکیان میتوانند وکیل داشته باشند.

سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به این پرسش که آیا پروندهای در قوه قضائیه درخصوص خرید یا اجاره هواپیما چند برابر قیمت تشکیل شده است تصریح کرد: در جریان نیستم و اطلاع ندارم اما اگر درباره گران خریدن یا تبانی باشد دادستان کل کشور وارد میشود.

وی در واکنش به پرسشی مبنی بر اینکه آیا حکم مدیرعامل سابق بانک صادرات صادر شده است گفت: حکم صادر شده اما ابلاغ نشده است.

سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به این پرسش که هتک حرمتی به دانشجویانی در موضوع بورسیهها در فضای مجازی باز شد و رسیدگی به آنها به کجا رسیده است خاطرنشان کرد: آنها یک شکایت کیفری دارند که در دادسرای تهران در حال رسیدگی است و پرونده هنوز به قرار نهایی نرسیده است.

وی افزود: یک بحث اصل قطع بورسیهها هم وجود دارد؛ آن وقتی که خود دانشگاه درباره قطع بورسیه تصمیم گرفته بررسی میشود و چنانچه تصمیم آنها خلاف شرع بوده مورد بررسی قرار میگیرد.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار