کنگره 3 هزار شهید خراسان شمالی مهرماه برگزار می شود

قائم مقام کمیته فرهنگی و هنری کنگره ٣٠٠٠ شهید خراسان شمالی اظهار داشت: کنگره ٣٠٠٠ هزار شهید استان در مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۷۹۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵ - 24April 2016

کنگره 3 هزار شهید خراسان شمالی مهرماه برگزار می شود

به گزارش دفاع پرس از خراسان شمالی، قائم مقام کمیته فرهنگی و هنری کنگره ٣٠٠٠ شهید خراسان شمالی اظهار داشت: کنگره ٣٠٠٠ هزار شهید استان در مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

«رضا لنگری» که در جلسه کمیته فرهنگی و هنری ستاد یادواره شهدای شهرستان بجنورد حضور داشت افزود: هدف از تشکیل کمیته فرهنگی هنری شهرستان مشارکت بیشتر دستگاه های اداری در برگزاری هرچه بهتر کنگره ٣٠٠٠ هزار شهید استان است .

وی با اشاره به اینکه تا قبل از برگزاری کنگره هر شهرستان یک یادواره را برگزار خواهند کرد، از دستگاه های عضو ستاد خواست تا تمام تلاش خود را در برگزاری هر چه مطلوبتر این کنگره انجام دهند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول کمیته فرهنگی و هنری کنگره شهدای شهرستان بجنورد هم با بیان اینکه شهدا در هشت سال دفاع مقدس با اهدای جان خود آرامش را برای جامعه امروز به ارمغان آوردند افزود: وظیفه امروز ما حفظ ارزش ها و انتقال رشادت ها به نسل جدید جامعه می باشد.

«علی اصغر نودهی» با اشاره به اینکه دشمنان می خواهند نسل جوان جامعه را با فرهنگ ایثار وشهادت بیگانه سازند از اعضای کمیته فرهنگی و هنری خواست تا در جهت ترویج فرهنگ ایثار وشهادت در جامعه تلاش نمایند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار