راهیان نور غرب-25/

آخرین عکس‌های یادگاری با سردار شهید همدانی

راهیان نور غرب و صعود به ارتفاعات بازی دراز در اردیبهشت ماه سال گذشته آخرین حضور سردار همدانی در یک اردوی چند روزه همراه با همرزمان دوران دفاع مقدس و زائران راهیان نور بود. اردویی که امروز عکس‌های آن برای آدم‌ها خاطره شده است.
کد خبر: ۷۹۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸ - 25April 2016

آخرین عکس‌های یادگاری با سردار شهید همدانی

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، صعود به ارتفاعات بازی دراز در سال گذشته آخرین حضور سردار شهید مدافع حرم "حسین همدانی" در یک اردوی چند روزه همراه با دوستان و همرزمانش بود.

او که از نخستین مدافعان شهر سرپل ذهاب در روزهای آغازین جنگ تحمیلی بود، خاطراتی از آن روزها را در جمع کاروانهای راهیان نور غرب در ورودی شهرسرپل ذهاب و در ارتفاعات قراویز بیان کرد. همچنین در مراسم گرامیداشت عملیات بازی دراز که در امامزاده احمد بن اسحاق شهرسرپل ذهاب برگزار شد به ایراد سخن پرداخت.(+)


شهید همدانی و شهید محمود شهبازی به همراه جمعی از مدافعان شهر سرپل ذهاب در آستانه احمد بن اسحاق شهرسرپل ذهاب


در این تصویر که در شهر سرپل ذهاب به ثبت رسیده است شهیدان شهبازی، همدانی و حاجی بابایی دیده میشوند.


شهید همدانی در جمع زائران کاروان راهیان نور غرب در تنگه پاتاق در کنار حسین الله کرم، سعید قاسمی و گلعلی بابایی


پدر شهید بیوک میرزاپور و سردار شهید همدانی


روایتگری شهید همدانی در تنگه کلِ داود(نزدیکی سرپل ذهاب)

حسین همدانی که دوستان و همرزمان و زائران راهیان نور او را بسیار دوستش میداشتند، همچون پروانههایی بر گرد او حلقه زده بودند و در هر فرصتی با او عکس یادگاری میگرفتند. عکسهایی که چند ماه بعد برای همهی آن آدمها خاطره شد.


در این عکس علاوه بر شهید همدانی، شهید مدافع حرم رضا فرزانه نیز دیده میشود. شهید فرزانه در بهمن ماه سال گذشته در سوریه به شهادت رسید.

لازم به ذکر است سردار شهید حسین همدانی فرمانده ارشد مستشاران نظامی ایران در سوریه بود که در مهرماه سال گذشته در حومه حلب به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار