امیر موسوی:

اعزام نیروهای ارتش به سوریه ادامه می‌یابد

جانشین فرمانده کل‌ ارتش گفت: رزمندگان ارتشی به‌صورت داوطلبانه برای دفاع از حرم به سوریه اعزام می‌شوند و تا هر زمانی که این امر نیاز باشد، این اعزام‌ها تداوم دارد.
کد خبر: ۷۹۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵ - 25April 2016

اعزام نیروهای ارتش به سوریه ادامه می‌یابد

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی ظهر امروز در حاشیه یادواره 4 هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهرستان زیباکنار و در جمع خبرنگاران، با اشاره به حضور نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در سوریه، اظهار کرد: همزمان با آغاز درگیریها در سوریه نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران برای حضور در منطقه اعلام آمادگی کردند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به فرماندهان اعلام کردند آماده دفاع از حرم ائمه(ع) هستند، افزود: این موضوع را به اطلاع مقام معظم رهبری فرماندهی معظم کل قوا رساندیم و ایشان با اعزام تعدادی از نیروها موافقت کردند.

جانشین فرمانده کل ارتش تصریح کرد: نیروهای رزمنده ارتش در تمام عرصهها بهصورت داوطلبانه برای دفاع از حرم اعزام میشوند و تا هر زمانی که این امر نیاز باشد تداوم دارد.

امیر موسوی در بخش دیگر این گفتوگو با بیان اینکه انقلاب، نظام و حکومت ما یک حکومت الهی است، اظهار داشت: انقلاب ما دشمنان زیادی دارد و در رأس آنها شیطان بزرگ آمریکا است.

وی با اشاره به اینکه بنیه دفاعی ایران از نظر بخش فیزیکی باید تقویت شود، تصریح کرد: آن چیزی که در برابر دشمنان بزرگ برنده است، روحیه ایثارگری، شهادتطلبی و اجرای فرمان خداوند است.

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه اگر میخواهیم عزیز باشیم و به تکلیف خود عمل کنیم، باید شهدا را الگو قرار دهیم، افزود: هیچ کشوری اجازه ندارد در برابر توان دفاعی کشورهای دیگر صحبت کند و دخالت در این کار، یک امر غیرواقعی و غیر منطقی است.

امیر موسوی با اشاره به اینکه اساس انقلاب اسلامی بر اساس استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: اگر قرار بود به حرف دیگران گوش بدهیم، اکنون ایران در این جایگاه نبود.

وی با بیان اینکه ما در مورد موضوع قدرت دفاعی نیاز به اجازه کسی نداریم، گفت: بر اساس فرمان خداوند در قرآن روز به روز موظفیم قدرت دفاعی خود را افزایش دهیم؛ تا هیچ دشمنی به ما چشم طمع نداشته باشد.

جانشین فرمانده کل ارتش اظهار کرد: نیروهای مسلح و ارتش ایران برای دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی و دفاع از ارزش ها در برابر هر دشمن آماده هستند و از این بابت هیچگونه نگرانی نداریم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار