شرح ایثار "مدافعان حرم" در شماره جدید ماهنامه "فکه"

شماره جدید ماهنامه فرهنگی «فکه» منتشر شده و روی پیشخوان مطبوعات آمد.
کد خبر: ۷۹۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲ - 26April 2016

شرح ایثار

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، شماره ۱۵۶ ماهنامه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی «فکه» برای اردیبهشت ماه منتشر شده و روی پیشخوان مطبوعات آمد.

این مجله با ۵ بخش کلی با عناوین «یادداشت»، «فردا»، «دیروز»، «رزمنده» و «فکه» منتشر شده که هر بخش مطالب مختلفی را در بر میگیرد.

«تکیه بر شانههای مدیریت جهادی» نوشته فتحالله نادعلی و «نخست وزیر دست به عصا» نوشته سعید مرادخانی درباره امیرعباس هویدا از جمله مقالاتی هستند که در ۳ بخش ابتدایی این مجله منتشر شدهاند.

«بالهایم هوس با تو پریدن دارد...» شامل گفتگو با مادر شهید مدافع حرم، محمدرضا دهقان امیری از دیگر مطالبی است که در ادامه چاپ شده است. گفتگو با علی آزمند درباره شهید غدیر عابدی هم مطلب بعدی است که در کنار مقاله «پروانه شدن» که قسمت چهارم «دریادلان گردان تخریب لشگر ۲۷ محمدرسول الله(ص)» را در بر می گیرد، به چاپ رسیده است.

در ادامه چند گفتگو و مصاحبه هم درباره شهدا و فرماندهان مدافع حرم و اسرای دوران دفاع مقدس به چاپ رسیده است. گزارشی از اولین روز سال نو در مشهد هم یکی دیگر از مطالب چاپ شده در این شماره «فکه» است. از جمله مطالب پایانی این شماره مجله نامبرده نیز می توان به «فرمانده گردان کمیل» اشاره کرد که درباره زنده یاد فرج الله سلحشور بازیگر و کارگردان سینماست. این شماره «فکه» با یادی از شهدای ارتش در سوریه و در ماموریت دفاع از حرمین سوریه پایان پیدا میکند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار