حجت الاسلام فقیه در گفت و گو با دفاع پرس عنوان کرد؛

حرکت‌های آزادی‌بخش جهان، انقلاب اسلامی ایران را تکیه‌گاه خود می‌دانند

دبیر شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: حزب الله لبنان و حرکت های آزادی بخش پشتوانه و تکیه گاه خود را انقلاب و فرهنگی ایثار می دانند.
کد خبر: ۷۹۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲ - 27April 2016

حرکت‌های آزادی‌بخش جهان، انقلاب اسلامی ایران را تکیه‌گاه خود می‌دانند

حجت الاسلام فقیه معاون دبیر شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در گفت و گو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس مبنی بر اقدامات این شورا در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در خارج از مرزهای کشور گفت: فرهنگ انقلاب اسلامی همان فرهنگ ایثار و شهادت است که در صحنه بین المللی می درخشد. حزب الله لبنان و حرکت های آزادی بخش پشتوانه و تکیه گاه خود را انقلاب و فرهنگی ایثار می دانند.

وی افزود: اثر بخشی بالاتر از این نداریم که امروز مظلومین هم صدا با رهبر انقلاب ایران شده اند. این نکاتی هست که باید به ان توجه شود.

حجت الاسلام فقیهی به سفر اخیر دبیر شورای عالی ترویج فرهنگ به لبنان اشاره کرد و بیان داشت: دبیر شورای عالی در سفر لبنان هستند که در این دیدار با مقامات لبنانی و دبیر کل حزب الله لبنان تبادل روش ها و الگوهای فرهنگ ایثار در دنیای امروز جزو دستور کار قرار دارد.

معاون دبیر شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در پایان گفت: یکی از جذاب ترین حوزه برای کشورهای خارجی شهدای ما هستند. طرح هایی در حوزه تولید فیلم به همت کارگردانان خارجی صورت گرفته است و از طرف دیگر سوژه های دیگر کشورها برای فیلم سازان و هنرمندان ایرانی جذابیت دارد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار