اجساد تروریست‌ها در مجاری فاضلاب

گروه‌های تروریستی تکفیری حملات موشکی و خمپاره‌ای خود به مناطق مسکونی شهر حلب را تشدید کرده‌اند به طوری که طی ۴۸ ساعت گذشته تا کنون حدود ۱۰۰ موشک و گلوله به این مناطق شلیک شده و در نتیجه آن ده‌ها غیرنظامی به خاک و خون کشیده‌ شده‌اند.
کد خبر: ۷۹۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷ - 26April 2016

اجساد تروریست‌ها در مجاری فاضلاب

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس،آهنگ گلولهباران شدید مناطق مسکونی شهر حلب از سوی گروههای تروریستی مسلح طی ساعات اخیر تشدید شده  است به طوری که منابع سوری از شلیک حدود هزار گلوله به مناطق مسکونی طی 48 ساعت اخیر خبر دادهاند، حملات موشکی و خمپارهای تروریستها در سایه سکوت بین المللی و حمایتهای مستمر اربابان آنها به ویژه سعودیها ادامه دارد.
 
بشار الجعفری نماینده سوریه در سازمان ملل و رئیس هیئت مذاکره کننده این کشور در مذاکرات ژنو تاکید کرده است میان خروج هیئت مذاکره کننده مورد حمایت عربستان موسوم به هیئت ریاض و حملات تروریستهای تکفیری به مناطق مسکونی سوریه ارتباط وجود دارد.
 
تروریستها از انواع گلولهها، موشکهای حرارتی و کپسولهای گاز انفجاری در حملات خود به مناطق مسکونی حلب استفاده کردهاند.
 
بر اساس این گزارش، ستونی از دود ناشی از انفجار، آسمان محله الزهراء حلب را فرا گرفته است. همزمان از مردم حلب درخواست شده است با توجه به شدت حملات تروریستی از قدم زدن در خیابانها خودداری کرده و در منازل  خود باقی بمانند.
 
خیابانهای حلب کاملا خلوت؛ انتقامگیری تکفیریها از مردم
 
منابع محلی گفتهاند صبح امروز تقریبا هیچ کس در خیابانهای حلب به چشم نمیخورد و بیشتر دانشآموزان و دانشگاهیان به سبب حملات وحشیانه مستمر تروریستها از رفتن به مدارس و دانشگاهها خودداری کردند، تکفیریها در واکنش به شکست سنگینشان در یورش اخیر به محور غربی حلب، حملات خمپارهای و موشکی به مناطق مسکونی را تشدید کردهاند تا انتقام شکست خود را از مردم بگیرند.
 
خالد سکیف خبرنگار میدانی درباره تحولات اخیر میگوید جبهه النصره و گروههای وابسته به آن از آتش بس سوءاستفاده کرده و سلاحهای پیشرفته به دستشان رسید تا طرحی را برای گشودن مجدد جبهههای حلب با تاکتیکهای جدید و شیوههای عجیب اجرا کنند که بر گلولهباران و به رگبار بستن و نفوذ از طریق کانالهای فاضلات از سمت مرکز پژوهشهای علمی در غرب متمرکز است.
 
محاصره شدن صدها تروریست در مجاری فاضلاب
 
وی افزود بیش از 300 تروریست مجهز به پیشرفتهترین تسلیحات در مجاری فاضلاب از سوی نیروهای ارتش سوریه محاصره شدهاند، تروریستها متحمل تلفات سنگین شدهاند، بیش از 350 تروریست تا کنون کشته و یا زخمی و یا مفقود شدهاند. فرماندهی عملیات نظامی سوریه از دفع بزرگترین یورش تروریستها به محور غربی شهر حلب از ابتدای بحران در سال 2011 تا کنون خبر داده بود.
 
این خبرنگار میدانی از کشف سلاحهای پیشرفته و ماسک در مجاری فاضلاب در کنار اجساد تروریستهای تکفیری خبر داد، هدف تکفیریها رسیدن به خطوط پشتی ارتش سوریه در منطقه منیان و حلب الجدیده از طریق فاضلاب بود،اما هوشیاری و رصد دقیق تحرکاتشان به شکست طرح آنها منجر شد.
 
اعتراف تکفیریها به هلاکت دهها نفر در برابر ارتش سوریه
 
از سوی دیگر نیروهای ارتش سوریه حمله گروههای تروریستی به محور الراشدین 4 و ضاحیه الاسد را که به درگیریهای شدید با آنها منجر شد،دفع کردند. گروه  تروریستی موسوم به جیش المجاهدین هم به هلاکت 50 تروریست خود پس از شکست حمله شدید به مواضع ارتش اعتراف کرده است.
 
در این حال خانوادههای تروریستهای کشته شده با برگزاری تظاهرات از آنچه اتاق عملیات فتح حلب خوانده شده، درخواست کردهاند حقیقت آنچه را در جبهه الراشدین شد و اینکه چرا اجساد کشتهشدگان در پی حمله آنها به غرب حلب در داخل مجاری فاضلاب قرار داشته است، توضیح دهد.
 
از حومه شمالی حماه هم خبر میرسد که نیروهای ارتش سوریه تلاش باندهای تروریستی برای نفوذ به سمت محور الزلاقیات را دفع کردند که به کشته و یا زخمی شدن شماری از نفوذیها منجر شد.
 
در حومه دمشق هم یک منبع میدانی از هلاکت دهها تروریست جبهه النصره و گروههای موسوم به فیلق الرحمن و جیش الاسلام در پی پیشروی ارتش سوریه و حملات شدید آن به مواضع تروریستها در جبهه بالا در غوطه شرقی دمشق خبر داده است.
 
ارتش سوریه همچنین مواضع تروریستهای النصره را در محله جوبر در شمال شرقی پایتخت همزمان با درگیریها میان طرفین هدف قرار داد.
 
مرجع : خبرگزاری تسنیم

نظر شما
پربیننده ها