امام جمعه ایلام:

رمز محبوبیت روحانیت در جامعه اخلاص، تقوا و مردمی بودن است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، گفت: رمز محبوبیت روحانیت در بین اقشار مختلف جامعه اخلاص، تقوا و مردمی بودن آنان است.
کد خبر: ۷۹۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵ - 27April 2016

رمز محبوبیت روحانیت در جامعه اخلاص، تقوا و مردمی بودن است

به گزارش دفاع پرس از ایلام، آیتالله محمدنقی لطفی، در آیین تجلیل از ائمه جماعات مساجد این استان، اظهار کرد: روحانیون باید به سادهزیستی و بصیرتافزایی توجه و عنایت ویژهای داشته باشند تا مورد توجه و عنایت مردم قرار گیرند.

 وی، همچنین به فرمان امسال رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: روحانیون در خصوص شعار امسال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» باید اقداماتی عملی داشته باشند.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام از روحانیون خواست در جهت تحقق این شعار و راهکارهای آن گام بردارند تا بتوان این مهم را در جامعه نهادینه کرد.

 مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام، نیز در این مراسم گفت: بیش از ۲۰۰روحانی در امر تبلیغ در سطح استان ایلام فعال بوده و در این راستا تلاش مضاعفی دارند.

 حجتالاسلام محمد فتاحی، افزود: از این تعداد روحانی و مبلغ ۸۰ نفر ائمه جماعات مساجد استان ایلام هستند که در این سنگر به انجام وظیفه و تبلیغ امور دینی و مذهبی میپردازند.

 همچنین با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نمایشگاه دائمی محصولات قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام افتتاح شد.

 گفتنی است، 400 محصول قرآنی اعم از نرم افزار و کتب قرآنی در این نمایشگاه برای استفاده عموم ارائه میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار