راهیان نور غرب-38/ سرهنگ دوم خلبان بهمن ایمانی در گفت وگو دفاع پرس؛

شیرودی یک فرد نیست یک فرهنگ است/ هوانیروز عرصه حضور هزاران شیرمردی است که شیرودی ها را الگو قرار داده اند

راوی اعزامی راهیان نور آجا به غرب گفت: هوانیروز ارتش اسلام عرصه حضور و خدمت هزاران شیرمردی است که نحوه زندگی و مبارزه و شهادت شیرودی ها و کشوری ها را هدف و الگوی زندگی خود قرار داده اند. شیرودی در ذهن خلبانان ارتش یک فرد نیست بلکه یک فرهنگ است.
کد خبر: ۷۹۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱ - 28April 2016

شیرودی یک فرد نیست یک فرهنگ است/ هوانیروز عرصه حضور هزاران شیرمردی است که شیرودی ها را الگو قرار داده اند

سرهنگ دوم خلبان بهمن ایمانی خلبان هوانیروز ارتش و راوی اعزامی راهیان نور آجا به غرب در گفتوگو با خبرنگار دفاع پرس در جهاد رسانهای شهید رهبر، شهید سرلشکر خلبان شیرودی را قهرمان سربلند کردستان و غرب و رزمنده مدافع و شهید بازی دراز خواند و اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری او همیشه آماده شهادت بود و به گفته فرماندهان در چهره او مالک اشتر زمان دیده می شد و حضرت امام در شهادت شهید شیرودی فرمودند او آمرزیده است.

وی شیرودی را در ذهن خلبانان ارتش یک فرد ندانست بلکه یک فرهنگ خواند و افزود: داستان زندگی او روش حرکت، خدمت، زندگی و شهادت است. شیرودی نماد زیستن در سربلندی و شهادت با عزت است. خلبانان هوانیروز ارتش، تلاش می کنند قبل از آموختن پرواز در ارتفاع بلند، درس های زیستن در سربلندی را از پیشکسوتان خود بیاموزند و امروز هوانیروز ارتش اسلام عرصه حضور و خدمت هزاران شیرمردی است که نحوه زندگی و مبارزه و شهادت شیرودی ها و کشوری ها را هدف و الگوی زندگی خود قرار داده اند.

سرهنگ ایمانی در پایان افزود: عزت و امنیت امروز کشور حاصل ماندگاری نبردهای شهدای گرانقدر دفاع مقدس است و بدیهی است که فرزندان امروز ایران اسلامی آماده اند تا در صورت هرگونه خطا و حماقت دشمنان، درس ماندگار دیگری را از جنس درس های شیرودی و کشوری به بدخواهان بدهند.

نظر شما
پربیننده ها