با اهداء لوح تقدیر صورت گرفت؛

تقدیر سرلشکر ایزدی از خانواده شهدای مدافع حرم در ورامین

خانواده‌های شهدای مدافع حرم در ورامین با دریافت لوح تقدیر از معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا تجلیل شدند.
کد خبر: ۸۰۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶ - 30April 2016

تقدیر سرلشکر ایزدی از خانواده شهدای مدافع حرم در ورامین

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار غیاثیراد معاون فرهنگی هیئت رزمندگان غرب و شمالغرب کشور به نمایندگی از سرلشکر مصطفی ایزدی معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا در دیدارهایی جداگانه با خانوادههای چهار شهید مدافع حرم در ورامین (شهیدان مهدی ثامنیراد، احمد گودرزی، میثم نجفی و سید احسان میر سیار) با اهدای لوحی از سوی سرلشکر ایزدی، از مجاهدتهای این شهدا و صبر خانوادههای آنها تجلیل کرد.

بر اساس این گزارش، همسر شهید ثامنیراد در دیدار با نماینده سرلشکر ایزدی عنوان کرد: شهید ثامنیراد وصیت کرده بود در صورت شهادت، دست نوازش رهبر معظم انقلاب اسلامی بر سر تنها فرزندش که دختری چند ماهه است، کشیده شود؛ به همین خاطر از سرلشکر ایزدی میخواهیم که با انتقال این درخواست، زمینه دیدار خانواده شهید با رهبر معظم انقلاب اسلامی را فراهم کنند.

همچنین پدر شهید سید احسان میر سیار نیز در دیدار با سردار غیاثیراد اظهار کرد: در صورتی که رهبر معظم انقلاب اسلامی اذن دهند، خود و سایر اعضای خانواده آمادهایم تا در رکاب ایشان، در دفاع از انقلاب و حرم اهل بیت(ع) جانفشانی کنیم.

در دیدارهای صورت گرفته، فرمانده سپاه ورامین، مسئول بنیاد شهید ورامین، فرمانده ناجا در این شهرستان، و امام جمعه قرچک و پیشوا نیز حضور داشتند.        

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار