اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی سپاه و بسیج

جانشین نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، گفت: هم‌زمان با ایام هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج بیش از ۲۰۰ برنامه در راستای بصیرت افزایی، برنامه‌های فرهنگی و عقیدتی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۰۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹ - 02May 2016

اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی سپاه و بسیج

به گزارش دفاع پرس از ایلام، سرهنگ غلام کریمی، جانشین نهاد نمایندگی ولیفقیه در سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان اظهار کرد: این برنامه در سطح تمام ردههای بسیج و سپاه پاسداران در طول این هفته برگزار میشود.

وی، با گرامیداشت یاد و خاطره  شهید استاد مرتضی مطهری، ابراز کرد: شهید مطهری، دفاع از انقلاب اسلامی، آرمانها و ارزشهای انقلابی و دفاع جانانه از مردم مظلوم فلسطین و مبازره با استکبار و رژیم صهیونیستی را در کارنامه دارد و در طول این هفته از مربیان، معلمان و کسانی که در حوزه تعلیم و تربیت تلاش میکنند، تقدیر میشود.

جانشین نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، بابیان اینکه برنامههای هفته عقیدتی و سیاسی از 11 اردیبهشت در این استان برگزار میشود، گفت: شهید مطهری فرهنگساز اقتصاد مقاومتی است و در برنامههای این هفته تلاش میشود که ابعاد مختلف شخصیت شهید مطهری برای مخاطبان تبیین شود.

کریمی، بابیان اینکه امروز شهید مطهری رابطه اقتصاد مقاومتی و اقتصاد اسلامی است، گفت: در این راستا یکی از اقدامات عقیدتی و سیاسی بحث تبیین این مسئله است که در نشستها و گردهماییها، توجه به بحث اقتصاد مقاومتی انجام میشود و ابعاد تفکر انقلابی شهید مطهری در سطح مدارس، مساجد و نواحی و پایگاههای مقاومت با برگزاری نشستهای مختلف نهادینه خواهد شد.

 وی، افزود: اعزام کارکنان به قم، اعزام بسیجیان تماموقت به اردوهای قم، اعزام سربازان به دورههای یکماهه آموزشیاران  قرآن کریم در قم، اعزام سربازان نخبه به دورههای 6 روزه در قم، در راستای بالا بردن معنویت، اعزام  کارکنان به دورههای خانوادگی به استعداد 234 خانواده به مشهد مقدس به مدت یک هفته، اعزام کارکنان به دورههای آموزش قرآن کریم در مشهد مقدس از برنامههای عقیدتی و سیاسی در سال 94 بوده است.

جانشین نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، برگزاری دورههای تربیت تعالی برای سربازان و کارکنان، برگزاری جلسات اخلاق عمومی با حضور اساتید اخلاق، همایشهای همسرگزینی برای کارکنان مجرد، اعزام مربیان و فرماندهان عقیدتی سیاسی بسیج به اردوهای مشهد، بخشی از فعالیتها در حوزه عقیدتی در سال 94 بوده است.

کریمی، ابراز کرد: در بخش سیاسی نیز به مناسبتهای مختلف از جمله هفته عقیدتی سیاسی، دفاع مقدس، بسیج دانشآموزی، نه دی و دهه فجر برنامههای ویژهای برگزارشده و در مدارس و مساجد برنامههایی در راستای تداوم استکبارستیزی، تبیین سیره امام راحل و مقام معظم رهبری و روشنگریهای بصیرت دهی در برنامههای مسائل هستهای و برجام اجرا گردیده است.

وی، به برنامههای هفته عقیدتی و سیاسی در سال جاری از 11 اردیبهشت اشاره کرد و افزود: دیدار با ائمه جمعه، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری، برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور سخنران کشوری و تجلیل از هادیان و مربیان، برپایی نشست علمی حکمت مطهر در حوزههای علمیه و دانشگاهها، نشستهای بصیرتی، نشست هیئت منتظران موعود و عاشقان ولایت، حضور در نماز جمعه، زنگ سپاس معلم در مدارس با همکاری بسیج فرهنگیان و دانشآموزی، نشستهای بصیرتی در مدارس و دانشگاهها، از جمله برنامه های این هفته است.

نظر شما
پربیننده ها