عصر امروز صورت می‌گیرد؛

نصب سنگ قبر یادبود شهید مدافع حرم "رضا فرزانه" در قطعه 29 بهشت زهرا(س)

سنگ قبر یادبود سردار شهید مدافع حرم مفقودالاثر "رضا فرزانه" بعد از ظهر امروز(دوشنبه) در قطعه 29 بهشت زهرا(س) تهران و باحضور خانواده این شهید نصب می‌شود.
کد خبر: ۸۰۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲ - 02May 2016

نصب سنگ قبر یادبود شهید مدافع حرم

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، مراسم نصب سنگ قبر یادبود سردار شهید مدافع حرم "رضا فرزانه" امروز(دوشنبه) ساعت 18 باحضور خانواده این شهید و همرزمانش در قطعه 29 بهشت زهرا(س) برگزار میشود.

در این مراسم که همزمان با شب شهادت امام موسی کاظم(ع) برگزار میشود، یکی از مداحان به ذکر مصیبت اهل بیت(ع) خواهد پرداخت و یکی از همرزمان این شهید مدافع حرم نیز سخنرانی خواهد کرد.

شهید مدافع حرم رضا فرزانه از رزمندگان و فرماندهان لشکر 27 محمد رسول الله(ص) در دوران دفاع مقدس و پس از آن بود که در 22 بهمن سال گذشته در درگیری با نیروهای تکفیری در سوریه به شهادت رسید و پیکرش در میدانهای نبرد جا ماند.

سردار شهید فرزانه در سالهای اخیر فرماندهی قرارگاه مشترک راهیان نور کشور در جنوب، غرب و شمالغرب کشور را بر عهده داشته است.

در ادامه تصاویری از این سردار شهید مدافع حرم را میبینید:

در هفتمین روز از شهادت حاج رضا فرزانه، خبرگزاری دفاع مقدس به انتشار دومین شماره نشریه "شوق حرم پاسداشت شهید فرزانه" پرداخت که میتوانید از اینجا دریافت کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار