سردار کارگر با مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در قم دیدار کرد

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ظهر امروز با آیت‌الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در قم دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۸۰۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱ - 02May 2016

سردار کارگر با مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در قم دیدار کرد

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، سردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، ظهر امروز با حضور در مرکز مدیریت حوزه های علمیه در قم، با آیت الله حسینی بوشهری دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که حجت الاسلام والمسلمین مصلحی رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس نیز حضور داشت،  سردار کارگر ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، استمرار حفظ و نشر آثار دفاع مقدس در حوزه روحانیت در کل کشور را خواستار شد.

در این دیدار سردار محمدقاسم ناظر معاون مهندسی و امور یادمان ها، سردار محمدی فرد رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت و حسین استاد رئیس بازرسی و امور حقوقی بنیاد حفظ آثار و احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم نیز حضور داشتند.

این دیدار در حاشیه نخستین دوره آموزشی بصیرتی مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سراسر کشور در مرکز آموزشی عمار قم صورت گرفت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار