پیام تشکر سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس از رهبر معظم انقلاب

سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس، ضمن تقدیر صمیمانه از رهبر گرانقدر و فرزانه عزیز برای سرکار خانم حکمت و همه زنان سربلند این دیار آرزوی سلامتی و سرافرازی نموده است.
کد خبر: ۸۰۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷ - 03May 2016

پیام تشکر سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس از رهبر معظم انقلاب

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، حضرت آیتالله خامنهای صبح امروز (سهشنبه) با حضور در یکی از بیمارستانهای تهران از همسر شهید بابایی و همچنین حجتالاسلام محمدی گلپایگانی عیادت کردند.

در پی این دیدار سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس در پیامی از مقام معظم رهبری تشکر کردند.

در این پیام آمده است:

خورشید که بتابد دل زمین گرم میشود و انوار منورالهی اش هستی را شور زندگی می بخشد، ما دلگرم تلمذ در محضر آفتابیم و سودای دلمان با ذکر العجل اماممان، آرام می گیرد این بار تجلی نور ولایت سایبان آرامش دل محتاج تسلای شیر زنی دیگر از تبار حماسه و جهاد شده است تا ما نیز به اقتدای این دلگرمی و شور دیدار متنعم شویم و سویدای جانمان کمی از ملال حجر آرام یابد.

عیادت از معلمی که همسر شهید هم هست در ایام بزرگداشت مقام معلم تعلیمی چندسویه است به ما که رهبری نظام را بالاترین معلم و مرشد خویش می شناسیم.

گاه تصور رنج هجران، طاقتی فولادین می خواهد، وقتی تصور اینقدر سنگین باشد، تحمل چگونه ممکن است!! در این میانه فقط از خدا میخواهی به حق زینب صبور، دست آرامشش را بر قلب همه حماسه آفرینان بکشد. گاه دست الهی از آستین مردان الهی خارج می شود و بر قلب فرد که نه ملتی می نشیند.

مطلع شدیم فیض رحمت، آرامش و سکون الهی بواسطه رهبر حماسهها و مقاومتها، عزیز دل داغدیدهها متجلی شد و رهبر معظم انقلاب با قدوم سرشار از رحمت در اقدامی پر معنا و توام با دلسوزی امام گونه بر بالین سرکار خانم منیژه حکمت همسر شهید عباس بابایی حاضر شده و با این حرکت امید و نشاط را در میان ملت شهیدپرور رویاند.

وصف شوقمان از این عیادت در هیچ کلام و قلمی نمی گنجد گویی حضرتشان با این اقدام دست آرامش و سکون الهی را بر قلب همه زنان سرزمین مان نهادند

در این زمینه سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس، ضمن تقدیر صمیمانه از رهبر گرانقدر و فرزانه عزیز برای سرکار خانم حکمت و همه زنان سربلند این دیار آرزوی سلامتی و سرافرازی نموده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار