معاون هماهنگ‌کننده سپاه امیرالمؤمنین(ع) خبر داد؛

اعزام ۲ هزار نفر به حرم مطهر امام راحل

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، گفت: در ایام سالگرد ارتحال امام راحل در سال جاری ۲ هزار نفر در قالب ۴۶ دستگاه اتوبوس به حرم مطهر آن حضرت اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۸۰۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳ - 04May 2016

اعزام ۲ هزار نفر به حرم مطهر امام راحل

به گزارش دفاع پرس از ایلام، سرهنگ جمال شاکرمی، معاون هماهنگکننده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، در نشست هماهنگی ستاد ارتحال امام راحل در این استان، اظهار کرد: امام راحل آیینه تمام نمای ارزشهای انقلاب اسلامی است.

 وی، ابراز کرد: همه ارزشهای انقلاب اسلامی در وجود امام راحل تبلور پیداکرده  و سالگرد ارتحال امام یک نقطه عطفی است در تاریخ انقلاب اسلامی است و باید در زمینه تبیین آرمانهای امام راحل در سطح جامعه در این ایام و بلکه در طول سال بیشتر بکوشیم.

سرهنگ شاکرمی، با بیان اینکه کمیته اعزام به حرم مطهر در ستاد هماهنگی سالگرد ارتحال امام راحل بر عهده سپاه امیرالمومنین(ع) استان است، ابراز کرد: مصمم هستیم با اقتدار این حرکت بزرگ فرهنگی را در سال جاری انجام دهیم که در سال96 تا 99 به دلیل تقارن سالگرد ارتحال امام با ماه مبارک رمضان به احتمال زیاد اعزام به حرم مطهر صورت نخواهد گرفت.

معاون هماهنگکننده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، یادآور شد: در سال جاری حدود 2 هزار نفر از استان به حرم مطهر اعزام میشوند که برای انتقال این تعداد به 46 دستگاه اتوبوس و اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان نیاز است.

وی، بیان کرد: این تعداد از بین مناطق مختلف و شهرستانهای استان است که در روز 13 خرداد ساعت 8 صبح در قالب کاروان زائران حرم مطهر امام راحل از مرکز استان اعزام خواهند شد که در این زمینه نیازمند همکاری پلیسراه استان در راستای تسهیل دررفت و آمده این کاروان هستیم.

سرهنگ شاکرمی، بابیان اینکه 10 دستگاه آمبولانس نیز این کاروان را همراهی خواهد کرد، افزود: دستگاههایی که توانایی و امکانات لازم را در خصوص اعزام افراد مربوطه دارند اطلاعرسانی لازم را انجام دهند و لازم است بستههای فرهنگی در زمان اعزام بین زائران حرم مطهر توزیع شود.

معاون هماهنگکننده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، با تأکید بر حضور روحانیون در کاروانهای زائران حرم مطهر امام راحل، خاطرنشان کرد: حضور روحانیون موجب ارتباط معنوی و ایجاد زمینه لازم برای تبیین سیره و آرمانهای امام راحل است.

نظر شما
پربیننده ها