جلیلی در دانشگاه زنجان:

اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی اصل مهم در شکست توطئه های دشمنان است

جلیلی با بیان اینکه سلاح تحریم با اقدام و عمل بی‌اثر می‌شود نه با لبخند، تصریح کرد: پروژه لبخند با گرگ شکست‌خورده است و رفتار آمریکا نشان داد لبخند سلاح مؤثری برای کند کردن دشمنی‌ها نیست.
کد خبر: ۸۰۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶ - 04May 2016

اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی اصل مهم در شکست توطئه های دشمنان است

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس از زنجان، دکترسعید جلیلی که به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان در جمع دانشجویان این دانشگاه حاضر شده بود گفت: مهم ترین وظیفه و ضرورت امروز بی اثر کردن سلاح تحریم است.

وی با بیان اینکه سلاح تحریم با اقدام و عمل بیاثر میشود نه با لبخند تصریح کرد: پروژه لبخند با گرگ شکستخورده است و رفتار آمریکا نشان داد لبخند سلاح مؤثری برای کند کردن دشمنیها نیست.

جلیلی تأکید کرد: ایران همواره با اقتدار و عزت در برابر همه توطئهها و دشمنیهای نظام سلطه ایستاده است، ازمنافع خود در برابر نظام سلطه دفاع میکند و دشمن در پروژه استحاله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شکست خورده است، توجه به اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل در این زمینه اصل مهم در شکست توطئه های دشمنان است.

وی با بیان اینکه همچنان که راهبرد تحریم سلاح علیه ملت ما جواب نداد، راهبرد سلاح تحریم هم علیه ملت جواب نخواهد داد و دشمنی که به بهانههای گوناگون هنوز سلاح تحریمها را در دست گرفته و تهدید میکند یعنی هنوز آرایش جنگی خود را علیه یک ملت حفظ کرده است. نترسیدن و تلاش مجاهدانه تحریم ها را بی اثر می سازد.

جلیلی در پایان خاطر نشان کرد: ظرفیت های بالای اقتصادی و نیروی انسانی ما نه تنها می تواند تحریم ها را بی اثر سازد بلکه پیشرفت های بزرگ را به ارمغان می اورد. وحدت، شجاعت و چسارت در به کارگیری توانمندی های کشور برای همیشه تحریم ها را نا کارآمد خواهد کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار