از سوی رئیس پلیس راه راهور ناجا

جزئیات دسترسی به نمایشگاه کتاب تشریح شد/کامیون‌ها بالاخره مجوز تردد به شهر آفتاب را گرفتند

رییس پلیس‌راه راهنمایی و رانندگی ناجا مسیرهای دسترسی به نمایشگاه کتاب و شهر آفتاب را تشریح کرد و گفت: براساس هماهنگی‌های انجام شده کامیون‌های حمل کتاب به مقصد شهر آفتاب ترددشان بلامانع خواهد بود.
کد خبر: ۸۰۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷ - 04May 2016

جزئیات دسترسی به نمایشگاه کتاب تشریح شد/کامیون‌ها بالاخره مجوز تردد به شهر آفتاب را گرفتند

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سرهنگ حمیدی با اشاره به این که نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب در آزادراه خلیجفارس و ضلع غربی مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) واقع است افزود: آن دسته از خودروهایی که از سمت استان قم قصد ورود به این مجموعه را دارند باید از پل علامه و روگذر تعبیه شده برای ورود به نمایشگاه استفاده کنند.

وی افزود: در عین حال خودروهایی که از سمت کرج و شرق تهران قصد ورود به محل برگزاری نمایشگاه شهر آفتاب را دارند باید از طریق بزرگراه آزادگان و سپس آزادراه خلیجفارس جنوب ادامه مسیر داده و وارد ورودی نمایشگاه شوند.

رییس پلیسراه راهور ناجا افزود: برای خودروهای شخصی و اتوبوسها نیز 2 پارکینگ در کنار نمایشگاه به نامهای پارکینگهایA وB در نظر گرفته شده است و مراجعین پس از پارک خوردهای خود از طریق خودروهای ون، اتوبوس و شاتل برقی به محل نمایشگاه منتقل میشوند لذا شهروندان در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

وی با اشاره به راهاندازی مترو شهر آفتاب گفت: در عین حال از 13 نقطه تهران و پایانهها نیز سرویسهای اتوبوس، ون و تاکسی برای انتقال بازدیدکنندگان به محل نمایشگاه شهر آفتاب درنظر گرفته شده است.

رییس پلیسراه راهور ناجا که به توافق با مسئولان نمایشگاه کتاب در خصوص تردد کامیونهای حامل کتاب به محل برگزاری نمایشگاه شهر آفتاب از بزرگراه خلیج فارس اشاره کرد و گفت: بر این اساس صرفا کامیونهای حمل کتاب در محدوده نمایشگاه با دریافت مجوز پلیسراه اجازه تردد به شهر آفتاب را دارند و در این خصوص آموزشها و توصیههای لازم به مسئولان و رانندگان این بخش ارایه شده است.

برای اطلاع از اخبار ترافیکی میتوانید با کانال تلگرام ترافیک۹۵مراجعه کنید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار