از سوی هنگ مرزی جکیگور انجام شد

هلاکت 2 شرور وابسته به گروهک‌های تروریستی در جنوب شرق کشور

معاون عملیات فرماندهی مرزبانی ناجا از انهدام یک گروه تروریستی توسط مرزبانان جنوب شرق کشور در منطقه جکیگور با هلاکت دو تن از آنان خبر داد.
کد خبر: ۸۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۱ - 17December 2013

هلاکت 2 شرور وابسته به گروهک‌های تروریستی در جنوب شرق کشور

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "جلال ستاره" معاون عملیات فرماندهی مرزبانی ناجا با اعلام هلاکت ۲ نفر و مجروحیت ۲ تن دیگر از اشرار وابسته به گروهکهای تروریستی اظهار داشت: مرزبانان هنگ مرزی جکیگور در راستای حفظ و حراست از مرزهای میهن اسلامی با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی از ورود اعضای یک گروه تروریستی به خاک کشورمان باخبر و با تشدید اقدامات اطلاعاتی، ضمن شناسایی معابر احتمالی ورود تروریستها اقدام به افزایش مضاعف کنترل مرزها کردند.

سردار ستاره تصریح کرد: در همین راستا مرزبانان شب گذشته با اجرای کمین، راه ورودی این افراد را که به صورت مسلحانه وارد حریم امنیتی مرز کشورمان شده بودند، سد کرده و مانع ورود آنان شدند.

وی در ادامه افزود: اعضای این گروهک تروریستی به محض مشاهده ماموران به سمت آنان تیراندازی کردند که با آتش پرحجم مرزبانان مواجه شدند و پس از درگیری ۲ تن از اشرار به هلاکت رسیدند و ۲ تن دیگر مجروح شدند.

وی تصریح کرد: در پایان این عملیات مرزبانان نیروی انتظامی تعدادی سلاح و حجم قابل توجهی مهمات به همراه وسایل ارتباطی ماهوارهای کشف وضبط کردند.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: ماموران دلیر و جان برکف مرزبانی ضمن پاسداری از حریم مرزهای میهن اسلامی با هرگونه ناامنی و تحرکات تروریستی گروهکهای معاند مقابله و تا آخرین قطره خون خود از حریم خاک میهن اسلامی دفاع خواهند کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار