مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه:

مطرح کردن مسئله «استفاده از موشک کارآمد نیست» غلط است

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه گفت: صحبت یکی از اعضای ارشد تیم مذاکره‌کننده، مبنی بر اینکه پرتاب موشک اشتباه بود و امروزه باید مذاکره کرد و موشک کارآمد نیست، حرفی غیرمنطقی است.
کد خبر: ۸۱۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱ - 06May 2016

مطرح کردن مسئله «استفاده از موشک کارآمد نیست» غلط است

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حجتالاسلام موسی پولادی اظهار داشت: فرستادن پیامبران برای ارشاد ما بوده است و برای اینکه به ما بگویند که دروغ و غیبت بد است و پیامبر در مدت 23 سال از ابتدای حکومت اسلامی خود شخصیتی دو بعدی داشت هم پیامبر و هم امام بود به خاطر اینکه از خدا آیات را میگرفت و به مردم ابلاغ میکرد.

پولادی در ادامه افزود: وقتی که پیامبر حکومت اسلامی را تشکیل داد قریب به 83 تا 84 جنگ کوچک و بزرگ را انجام دادند و اگر آمریکا و انگلیس و سایر مستکبرین در زمان پیامبر بودند پیامبر(ص) را جنگطلب و تندرو خطاب میکردند، پیامبر برای مذاکره نیامده بود بلکه آمده بود تا آخرین دین خدا را ابلاغ کند و در برابر کسانی که در برابرش ایستادند نترسید و به کار خود ادامه داد.

وی به بحث موشکی نیز اشاره کرد و افزود: گفتهاند از نظر یکی از اعضای ارشد تیم مذاکرهکننده، پرتاب موشک اشتباه بود و میگویند که امروزه باید مذاکره کرد و موشک کارآمد نیست، اما بنده عرض میکنم اینگونه صحبت کردن منطقی نیست.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار