همایش خادمان حسینیه اعظم در زنجان برگزار می‌شود

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: همایش خادمان حسینیه اعظم زنجان با حضور حجت‌الاسلام فرحزاد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۱۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹ - 07May 2016

همایش خادمان حسینیه اعظم در زنجان برگزار می‌شود

به گزارش دفاع پرس از زنجان، مجتبی شهامی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه اظهار کرد: با توجه به اینکه حسینیه اعظم زنجان، متبرک به نام امام حسین(ع) است، از همین رو سالانه برنامههای مختلفی در این مکان اجرایی میشود.

وی با اشاره به اینکه از روز دوشنبه بیست اردیبهشتماه تا روز بیست و سوم اردیبهشتماه، برنامههای مناسبتی ماه شعبان در حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این برنامه طی روزهای اعلام شده از ساعت 22 شب با دعوت از عموم و با حضور مسئولان برگزار میشود.
 
مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه این مراسم در قالب جشن و سخنرانی برگزار میشود، افزود: آیتالله فروغی امام جمعه موقت اردبیل سخنران و مادحین استان همچون استاد کلامی، استاد مرتضی حیدری، حاج جواد رسولی، سید یوسف شبیری، سید محمود حسینی، حاج جلیل محمدی، حاج مهدی رسولی و علیرضا بیگدلی نیز حضور خواهند داشت.
 
شهامی گفت: روز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز نیز از تعدادی بیمار بستری در بیمارستانهای زنجان عیادت می شود و در این عیادتها بستههای تبرک حسینیه اعظم زنجان نیز به عنوان تبرک توزیع خواهد شد.
 
مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان همچنین از برگزاری همایش بزرگ خادمان حسینیه اعظم زنجان با حضور حجتالاسلام فرحزاد خبر داد و تصریح کرد: این همایش عصر روز چهارشنبه برگزار خواهد شد و
روز نیمه شعبان ولادت امام زمان(عج) نیز مراسم دعای ندبه در حسینیه اعظم زنجان برگزار می گردد.
نظر شما
پربیننده ها