گزارشی تکان‌دهنده از عملیات های تروریستی داعش

اعضای گروهک تروریستی دولت اسلامی عراق و شام در شش ماه گذشته بیش از 1400 خانه را در عراق منفجر و بر سر ساکنانش ویران کرده اند.
کد خبر: ۸۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۹ - 18December 2013

گزارشی تکان‌دهنده از عملیات های تروریستی داعش

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از واحد مرکزی خبر، گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی عراق و شام (داعش) یکی از گروه های تروریستی وابسته به القاعده است که عملیات های مختلفی را در عراق و سوریه اجرا کرده اند که اعضای این گروه در جدیدترین موارد و در روزهای اخیر جنایات جدیدی مرتکب شدهاند به طوری که 23 باب خانه را در دو روز گذشته در کرکوک، موصل و تکریت ویران کرده اند و بر اثر آن 43 نفر شهید شدهاند.

"عبیدی" خبرنگار شبکه تلوزیونی سوریه در بغداد در گزارشی در این خصوص افزود: اعضای گروهک دولت اسلامی عراق و شام از هنگام تأسیس این گروهک در شش ماه گذشته 1411 باب خانه را منفجر و بر سر ساکنانش ویران کرده اند که بر اثر آن 1996نفر شهید و 3021 نفر دیگر زخمی شده اند.

عبیدی گفت منابع امنیتی در استان دیاله عراق فاش کردند شبکه تروریستی القاعده زنانی را که شوهرانشان از اعضای القاعده بوده و کشته شده اند را در مخفیگاه های خود در رشته کوه های "حمرین" به جهاد نکاح مجبور می کنند. این منابع گفتند برخی از این بیوه ها به سازمان های امنیتی پناه برده و از مناطق مسکونی خود گریخته اند.

در این رابطه، "یوسف طایی" از رهبران ائتلاف ملی عراق در مجلس این کشور گفت: "اندیشه تروریستی به مراحلی رسیده که بر خلاف همه معیارها و قوانین زمینی و ادیان آسمانی است. تروریستها خانه ها و عبادتگاهها و فروشگاهها و موسسه های دولت را منفجر می کنند. آنها این کار را بر اساس یک طرح روشمند انجام می دهند و رهبری این طرح را نیز تعدادی از کشورها به عهده دارند که خیر عراق و عراقی ها را نمی خواهند".

نظر شما
پربیننده ها