5 تروریست در مصر به هلاکت رسیدند

در جریان درگیری های مسلحانه بین نیروهای ارتش و تروریست ها در منطقه جنوب شیخ زوید درمصر دو سرباز مصری و 5 تروریست مسلح کشته شدند.
کد خبر: ۸۱۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸ - 09May 2016

5 تروریست در مصر به هلاکت رسیدند

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، منابع آگاه مصری در این باره گفتند دو سرباز مصری از نیروهای نظامی کمین الشلاق در جنوب شهر شیخ زوید در جریان درگیری های خشونت بار با تروریست ها کشته شدند.

بنابراین گزارش، در این حمله 30 تن از تروریست ها به یک کمین نظامی حمله کردند که در این درگیری 5 تن از تروریست ها نیز به هلاکت رسیدند.

سربازان کشته شده مصری به بیمارستان نظامی در العریش منتقل شدند.

مصر از اواخر ماه اکتبر (مهر و آبان) سال 2014 در برخی از بخش های استان سینای شمالی از شهر رفح در مرز با نوار غزه تا غرب العریش بزرگترین شهر این استان، وضع فوق العاده و مقررات منع آمد و شد اعلام کرد.

شبه جزیره سینا همچنان محل فعالیت تروریست های مورد حمایت غرب و برخی کشورهای منطقه از جمله گروه تروریستی ولایت سینا است که پس از برکناری «محمد مرسی» رئیس جمهوری پیشین مصر در سال 2013، حملات خود را علیه نیروهای پلیس و ارتش مصر شدت بخشیده اند.

ارتش مصر نیز از چندین ماه پیش عملیات نظامی گسترده ای را در مناطق رفح، شیخ زوید و العریش در شمال صحرای سینا برای سرکوب گروه های تروریستی آغاز کرده است.

تاکنون صدها نظامی مصری در حمله های افراد مسلح در شبه جزیره سینا کشته شده اند.

منبع:ایرنا

نظر شما
پربیننده ها