نظر کارشناسی پلیس درباره قتل ستایش اعلام شد/صدور کیفرخواست تا پایان هفته

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ورامین می‌گوید اداره تشخیص هویت ناجا، نظریه خود را در خصوص آلت قتاله‌ حادثه قتل دختربچه شش سال افغانستانی ارسال کرده است.
کد خبر: ۸۱۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸ - 09May 2016

نظر کارشناسی پلیس درباره قتل ستایش اعلام شد/صدور کیفرخواست تا پایان هفته

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس،ابوالقاسم مرادطلب گفت: پرونده هنوز منجر به صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست نشده اما طی فردا یا پس فردا، کیفرخواست صادر و پرونده به دادگاه کیفری یک ارسال میشود.

دادستان عمومی و انقلاب ورامین با بیان اینکه قرار مجرمیت و کیفرخواست با هم صادر میشود،گفت: بازپرس امشب پرونده را مطالعه و طی روزهای آتی قرار لازم را صادر میکند.

مرادطلب به نظریه اداره تشخیص هویت ناجا در خصوص آلت قتاله اشاره کرده و افزود: بالاخره اداره تشخیص هویت ناجا نظر خود را در خصوص آلت قتاله که یک قبضه چاقو بوده، صادر و ارسال کرده و امروز به دست ما میرسد.

21  فروردین ماه امسال بود که رسانهها از قتل یک دختربچه ششساله افغانستانی توسط نوجوان 17ساله ایرانی در شهر خیرآباد شهرستان ورامین خبر دادند. متهم این پرونده هم اکنون در کانون اصلاح و تربیت به سر میبرد و پزشکی قانونی نیز ضمن ارائه گزارش علت فوت، سلامت روانی متهم را تأیید کرده است.

در این پرونده همچنین علاوه بر اظهارنظر مددکار اجتماعی، پرونده شخصیت نیز برای متهم تهیه شده است.

این پرونده در شعب دادگاههای کیفری یک استان تهران رسیدگی میشود اما هنوز به دادگاه ارسال نشده و دادسرا برای صدور قرار مجرمیت و سپس کیفرخواست، منتظر اظهارنظر اداره تشخیص هویت ناجا در خصوص آلت قتاله است.

به گفته دادستان ورامین در کیفرخواست این پرونده در خصوص قتل عمد، تجاوز و جنایت بر میت اظهارنظر میشود.

مرتضی یاوری وکیل تسخیری متهم نیز به تسنیم گفته که موکلش به شدت نادم و پشیمان است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار