نخستین اطلاعیه روابط عمومی ستاد بزرگداشت امام راحل

روابط عمومی ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی(س) نخستین اطلاعیه خود را صادر کرد.
کد خبر: ۸۱۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵ - 09May 2016

نخستین اطلاعیه روابط عمومی ستاد بزرگداشت امام راحل

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) در نخستین اطلاعیه خود، از عموم اندیشمندان، فرهیختگان، محققان، علماء و روحانیت، جمعیتها و احزاب و همه وفاداران به راه و اندیشه حضرت امام(س) درخواست ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده کرده است. همچنین در این اطلاعیه جزئیات مهلت ارسال مدارک رسانه های داخلی و خارجی آمده است.

متن اطلاعیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«شرافت این سه ماه در زبانها و در بیانها و در عقلها و در فکرها نمی گنجد.» حضرت امام خمینی(س)

امسال و در پی ماه های رجب، شعبان و در آستانه ماه مبارک رمضان، بیست و هفتمین سالگرد بزرگداشت رهبر کبیر انقلاب اسلامی فرا می رسد. بدین جهت خادمان امام در ستاد بزرگداشت آمادگی دارند تا با گوش جان نظرات و پیشنهادات اقشار مختلف مردم عزیز خصوصاً اندیشمندان، فرهیختگان، محققان، هنرمندان و روحانیت معزز، جمعیتها، احزاب و همه عاشقان و دلدادگان بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی را در برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم بزرگداشت حضرت امام خمینی(س) پذیرا باشند.

همچنین به اطلاع می رساند جهت انعکاس شایسته و پوشش گسترده این مراسم، رسانه های گروهی داخلی و خارجی تا روز پنجشنبه 30 اردیبهشت 1395 مهلت دارند اسامی و مدارک خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران خود را به منظور شرکت در مراسم 14 خرداد به این ستاد ارسال کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار