فرماندار کلیبر در جلسه هیئت امنای شهدای گمنام:

در کمترین زمان، یادمان شهدای گمنام احداث می شود + عکس

فرماندار کلیبر در جلسه هیئت امنای حرم مطهر شهدای گمنام شهرستان کلیبر گفت: با استفاده از ظرفیت کلیه دستگاه ها در کمترین زمان، یادمان شهدای گمنام این شهرستان احداث می شود.
کد خبر: ۸۱۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸ - 10May 2016

در کمترین زمان، یادمان شهدای گمنام  احداث می شود + عکس

به گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام و المسلمین موسوی، امام جمعه شهرستان کلیبر در جلسه هماهنگی هیئت امنای شهدای گمنام بر تسریع احداث یادمان شهدای گمنام آن شهرستان تأکید و افزود: باید با برگزاری برنامه های معنوی و فرهنگی در جوار شهدای گمنام، روحیه ایثار و شهادت را همیشه در جامعه زنده نگه داریم.

سرهنگ حاتمی، فرمانده سپاه شهرستان کلیبر نیز با اشاره به اینکه امنیت، عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون و مدیون خون شهداست خاطر نشان کرد، شهداء از بالا ترین وجود خویش گذشتند و در راه اسلام و انقلاب جان خود را قربانی کردند و الان وظیفه همه ما تداوم راه آنان می باشد.

فریدون بابایی فرماندار کلیبر در ادامه گفت: با استفاده از ظرفیت کلیه دستگاه های استانی و شهرستانی در کمترین زمان ممکن، یادمان این شهدای گمنام باشکوهی را برای آن شهدای والا مقام احداث می کنیم.

اسماعیل آذریان معاون فنی و مهندسی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی نیز با اشاره به اینکه طراحی یادمان شهدای گمنام شهرستان کلیبر به اتمام رسیده است خاطر نشان کرد: امید واریم با همت شما مسئولین شهرستان شاهد احداث و اجرای یادمان شهدای گمنام در آینده نزدیک باشیم.

در ادامه هریک از حاضرین نکته نظرات و پیشنهادات خویش را درخصوص نحوه جذب و اخذ مساعدت برای احداث یادمان مطرح کردند.

گفتنی است در این جلسه شهردار، رئیس شورای اسلامی و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از شهرستان کلیبر و برادران : علی رحیمی، اباصلت قاسمی و صمد علی بیگلو از اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان نیز حضور داشتند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار