معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی سهند تبریز خبر داد:

بهره برداری از یادمان حرم مطهر شهدای گمنام دانشگاه صنعتی سهند تبریز در هفته دفاع مقدس سالجاری

معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی سهند تبریز در جلسه ی هماهنگی احداث یادمان شهدای گمنام آن دانشگاه گفت: انشاالله احداث یادمان این نام آوران گمنام، هفته دفاع مقدس سالجاری به اتمام می رسد.
کد خبر: ۸۱۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰ - 10May 2016

بهره برداری از یادمان حرم مطهر شهدای گمنام دانشگاه صنعتی سهند تبریز در هفته دفاع مقدس سالجاری

به گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، دکتر خوش فطرت، معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی سهند تبریز، ضمن ارائه گزارش از اقدامات صورت گرفته در خصوص احداث یادمان شهدای گمنام آن دانشگاه، افزود: انشاالله یادمان حرم مطهر این شهدای والا مقام  تا هفته دفاع مقدس سالجاری احداث می شود.

وی از برگزاری برنامه های فرهنگی در جوار حرم مطهر شهدای گمنام خبرداد و خاطرنشان کرد: در طول سال برنامه هایی باشکوه و معنوی با حضور دانشجویان عزیز در این مکان مقدس برگزار می گردد.

اسماعیل آذریان معاون مهندسی اداره کل حفظ آثاراستان ضمن قدردانی از مجموعه فعالان آن دانشگاه در خصوص اقدامات انجام شده برای ساخت یادمان شهدای گمنام بر تکمیل و احداث آن تاکید نمود.

در طول این جلسه حجت السلام و المسلمین شاهد(مسئول دفتر نهاد رهبری) ، دکتر افشین (طراح یادمان)و رحیمی( از معاونت مهندسی) و صمد علی بیگلو(معاون روابط عمومی و تبلیغات) از اداره کل حفظ آثاراستان درخصوص موارد مطرح شده مطالبی را بیان کردند.

گفتنی است این جلسه در دانشگاه صنعتی سهند تبریز برگزار و با بازدید از مراحل اجرایی ساخت یادمان خاتمه یافت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار