تجلیل از جانبازان فعال در حوزه رسانه ملی

با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد از جانبازان فعال در صدا و سیما تجلیل شد.
کد خبر: ۸۱۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹ - 14May 2016

تجلیل از جانبازان فعال در حوزه رسانه ملی

به گزارش دفاع پرس از یزد، به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی از جانبازان شاغل در رسانه ملی تجلیل و از خدمات آنان در اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت قدردانی شد.

در این مراسم که با حضور مدیران صداو سیما و بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، از خدمات سید محمد حسینی پور از جانبازان انقلاب اسلامی و محمدرضا محمودی آزاده و جانباز دفاع مقدس تجلیل شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در این دیدار با تبریک ولادت با سعادت سه نور از کهکشان امامت و ولایت، نامگذاری ولادت قمربنی هاشم حضرت عباس(ع) را به روز جانباز نشانه تجلیل و ادای احترام به ساحت جانبازان سرافراز میهن اسلامی دانست.

احمد ابراهیمی تاکید کرد: جانبازان در راه حفظ اقتدار و امنیت میهن اسلامی به مقابله با دشمنان بعثی پرداختند و در این راه با تقدیم بخشی از وجود ارزشمند خویش مدال افتخار پاسداری از اسلام و قرآن را به گردن آویختند.

مدیرکل صداو سیمای مرکز یزد نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام اقتدار کنونی میهن اسلامی را مرهون ایثارگری شهدا، جانبازان و آزادگان است که از تمام هستی خود دست کشیدند تا ما در امنیت کانل به سر بریم.

احمد پهلوانیان با اشاره به وظیفه خطیر اطلاع رسانی و نقش با اهمیت فعالین این عرصه افزود: خدمت در صدا و سیمای جمهوری اسلامی توفیقی است که خداوند عنایت فرموده و طبق فرمایش مقام معظم رهبری کارکنان رسانه ملی افسران جنگ نرم هستند.

وی تصریح کرد: در دوران جنگ شاهد تهاجم نظامی دشمن بودیم لیکن در شرایطی کنونی که دشمن نتوانست از طریق حمله نظامی به نتیجه برسد، شاهد تهاجم فرهنگی انان هستیم و جانبازان شاغل در صدا و سیما توفیق عظیمی دارند که هم در مقابله با حمله نظامی و هم در جنگ نرم دشمن حضور فعالی داشته و دارند. 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار