به همت مرکز امور ایثارگران ناجا ؛

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه جانبازان

رئیس مرکز امور ایثارگران ناجا از برگزاری مسابقات ورزشی ویژه جانبازان قطع نخاع و قطع دو پا در قالب جشنواره فرهنگی ورزشی سروقامتان، همزمان با هفته جانباز خبرداد.
کد خبر: ۸۱۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴ - 11May 2016

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه جانبازان

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار"صادق معینی" ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار، سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و همچنین میلاد امام سجاد (ع)؛ از برگزاری یک دوره مسابقات ورزشی ویژه جانبازان قطع نخاع و قطع دوپا در قالب جشنواره فرهنگی ورزشی سروقامتان، همزمان با هفته جانباز خبرداد.

وی افزود: برابر تدابیر فرمانده ناجا مبنی بر برگزاری مسابقات ورزشی برای جانبازان ضایعه نخاعی و با توجه به رویکرد راهبردی مرکز امور ایثارگران ناجا در امر ورزش و سلامت جانبازان موصوف، برنامه هایی برای تحقق این هدف تدوین گردیده که به مرور زمان به مرحله اجرا در خواهد آمد.

رئیس مرکز امور ایثارگران ناجا، بیان کرد:این جشنواره در طول یک روز در رشته های بسکتبال، دارت، تنیس روی میز، شطرنج و فوتبال دستی ویژه جانبازان قطع نخاع و قطع دوپای ارتش، سپاه، بسیج، ناجا و نیروهای مردمی، به صورت آزمایشی در تهران برگزار خواهد شد.

سردار معینی ادامه داد:همانطور که برای همگان آشکار است ورزش علاوه بر فراهم نمودن زمینه های سلامت جسمانی، در افراد ایجاد شادی و طراوت نموده و در بهبود تعامل اجتماعی و روابط خانوادگی آنها نیز نقش بسزایی خواهد داشت.

وی تاکید کرد:  با نگرش به وضعیت خاص جسمی جانبازان ضایعه نخاعی و برای حفظ و ارتقای روحیه آن عزیزان و خانواده مکرمشان لازم است بیش از پیش در امر ورزش برنامه های مدون و مناسبی طرح ریزی و اجرا گردد.

بنا بر اعلام سایت پلیس،این مقام ارشد انتظامی گفت: همچنین پیش بینی شده است در برنامه های آتی، این سطح از مسابقات به صورت استانی برای جانبازان و خانواده های محترمشان برگزار و نفرات برتر در هر استان برای رقابت در سطح کشوری به مسابقه نهایی راه یابند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار