برشی از وصیت نامه شهید اصغر زحمتکشان؛

وحدتان را حفظ کنید تا دشمن نتواند شما را شکست دهد

دعا کنید تا خدا شهادتم را بپذیرد و وحدت و اسلامتان را حفظ کنید تا دشمن نتواند شما را شکست بدهد.
کد خبر: ۸۲۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶ - 12May 2016

وحدتان را حفظ کنید تا دشمن نتواند شما را شکست دهد

به گزارش دفاع پرس از کرمان، شهید اصغر زحمتکشان در آذر 1337 در روستای سبزواران از توابع شهرستان جیرفت به دنیا آمد. وی به عنوان سرباز وظیفه در جبهه حاضر شد و پس از رشادتهایی که از خود نشان داد در بیستم اردیبهشت 1361 در منطقه عملیاتی خرمشهر و درعملیات بیت المقدس مفقودالاثرگردید.

بخشهایی از وصیت نامه شهید اصغر زحمتکشان را مرور میکنیم:

این جانب سرباز وظیفه اصغر زحمتکشان بینهایت مسرورم که در این بحبوحه از زمان به خدمت مقدس سربازی رفتم و عاشقانه راهی جبهه شدم تا بتوانم به ندای "هل من ناصر ینصرنی" حسین مرتضی علیه السلام لبیک گویم. امیدوارم که لایقش باشم تا بتوانم من هم به سهم خودم به اسلام و مسلمین دینم را ادا کنم.

از خواهرانم مستدعی هستم عاجزانه که وارث خط فکری زینب سلام الله شیرزن کربلا باشند و همچنین از برادران خوبم میخواهم که تداوم دهنده طریق حسین بن علی علیه السلام باشند تا بتوانیم همگی با هم راه کربلا، میعادگاه عاشقان را باز کنیم.

 خواهران و برادران، خصوصاً مادر و پدر مهربانم که نتوانستم زحمات بی دریغ شما را جبران کنم و اگر لایق شدم که به لقاء خدا بپیوندم، هرگز برای پیروزی نهایی درنگ نکنید. برایم جاهلانه اشک نریزید و درصورتی برایم گریه کنید که بگوئید ای کاش اصغر زودتر آگاهانه در راه اسلام شهید میشد.

 امیدوارم فردای قیامت بتوانم پدر و مادراین رویاهای زندگیام را در پیش روی حضرت صاحب الزمان(عج) و زهرای بتول سلام الله علیها که خیلی دوستش دارم، رو سفید کنم.

امیدوارم که با شهادتم حداقل یک نفر را به نماز ترغیب کنم. کل نفس ذائقه الموت، همانا که دنیا مانند مسافر خانهای می باشد که یک عده میآیند و و عده دیگر میروند. به خدا قسم که دنیا و مادیات مانند ماهی، از دست انسان میرود. برای آخرت آن قدر زحمت بکشید که اسیرعذاب الهی نشوید. قدر خمینی نازنین این وارث خط محمد صلی الله علیه وآله را بدانید که شما را مانند رسول خدا دعوت به حق میکند.

 شما را به خدا قسم میدهم ای پدر و مادرمهربانم، عاجزانه از خدا بخواهید شهادتم را قبول کند. چون در زندگی خیلی گناه کردم، اکنون تزکیه شدم. میترسم خدا شهادت ناچیزم را قبول نکند. به خدا قسمتان میدهم. دعا کنید تا خدا شهادتم را بپذیرد و وحدت و اسلامتان را حفظ کنید تا دشمن نتواند شما را شکست بدهد. به امید پیروزی امام خمینی مهربان و عزیزم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار