محسن رضایی:

حلب آخرین زورآزمایی مقاومت و متجاوزان است/ حلب برای عربستان و ترکیه حیثیتی شده است

فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: موضوع حلب برای عربستان و ترکیه حیثیتی شده و این شهر آخرین زورآزمایی مقاومت و متجاوزان است بنابراین با همه توان به آنجا حمله می‌کنند.
کد خبر: ۸۲۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰ - 12May 2016

حلب آخرین زورآزمایی مقاومت و متجاوزان است/ حلب برای عربستان و ترکیه حیثیتی شده است

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سرلشکر پاسدار محسن رضایی طی یادداشتی کوتاه جزئیاتی از وضعیت فعلی شهر حلب و نحوه تجهیز تسلیحاتی، لجستیکی و اطلاعاتی تروریستهای تکفیری را افشا کرد.

وی در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: اسلحه، مهمات، پول و غذا از مرزهای جنوبی و از بندر اسکندرون ترکیه به دست آنها میرسد. همچنین از طریق کشتی از عربستان و قطر به آنها کمک میشود.

اخیراً منابع خبری تائید کردهاند که تعدادی از ژنرالهای ترکیه، عربستان و آمریکا که متخصص در جنگهای ویژه هستند به تکفیریها اضافهشدهاند و در واقع عملیات خان طومان را آنها هدایت کردند. اکنون موضوع حلب برای عربستان و ترکیه حیثیتی شده بنابراین با تمام توان در آنجا دخالت میکنند. در واقع حلب آخرین زورآزمایی مقاومت و متجاوزین است.

در مقابل آنها، ارتش سوریه تنها با کمک مستشاران ایرانی در حال مقاومت است. حمایتهای روسیه مدت کمی یعنی مدت شش ماه انجام شد و بعداً هم عمدتاً به کشور خود برگشتند، ولی خدای متعال پشتیبان مظلوم است و پیروزی از آن ملت و دولت سوریه و جبهه مقاومت خواهد بود.

نظر شما
پربیننده ها