دریادار فدوی در جمع خبرنگاران:

شهید ناظری فرمانده‌ای دلسوز و پاسداری ولایتمدار بود/ امسال رزمایش‌‌های متعددی برگزار می‌کنیم

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: پاسداری از حریم اسلام برای پاسداران حد و مرزی ندارد و با تکیه بر این موضوع در سال جاری نیز رزمایش‌های دریایی متعددی را برای آمادگی از حریم اسلام برگزار می‌کنیم.
کد خبر: ۸۲۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳ - 12May 2016

شهید ناظری فرمانده‌ای دلسوز و پاسداری ولایتمدار بود/ امسال رزمایش‌‌های متعددی برگزار می‌کنیم

به گزارش خبرنگار دفاعی و امنیتی دفاع پرس، دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم تشیع پیکر سردار  ناظری در جمع خبرنگاران با اشاره به شخصیت اثرگذار این سردار رشید اسلام در دوران دفاع مقدس تاکنون اظهار داشت: وی فرماندهای مومن، متعهد و فداکاری بود و از بدو پیروزی انقلاب اسلامی شاگردان و افسران بسیاری را تحت آموزش قرار داده و خدمات مؤثری در این رابطه به عرصه ظهور رسانده بود.

وی گفت: شهید ناظری به حق یکی از پاسداران مخلص انقلابی بود که به اولیای الهی و ولایت اهل بیت (علیهم السلام) محبت ویژهای داشت و حائز بالاترین سطح تجربه و تخصص بود.

وی در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر برگزاری رزمایش در خلیج فارس اظهار داشت: پاسداری از حریم اسلام برای پاسداران حد و مرزی ندارد و با تکیه بر این موضوع در سال جاری نیز رزمایشهای دریایی متعددی را برای آمادگی از حریم اسلام برگزار میکنیم.

نظر شما
پربیننده ها