خادمان جشن‌های مردمی نیمه شعبان در قم تجلیل شدند

آیین تجلیل از خادمان جشن‌های مردمی نیمه شعبان، روز پنجشنبه با پیام آیت الله صافی گلپایگانی، در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی یاوران مهدی(عج) قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۲۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۸ - 13May 2016

خادمان جشن‌های مردمی نیمه شعبان در قم تجلیل شدند

به گزارش دفاع پرس از قم، حجت الاسلام "سید علیرضا تکیهای" قائممقام تولیت مسجد مقدس جمکران طی سخنانی در آیین تجلیل از خادمان جشن های مردمی نیمه شعبان اظهار داشت: پس از گذشت صدها سال از آغاز دوران غیبت امام زمان(عج)، به برکت پیروزی انقلاب اسلامی مساله جانشینی آن حضرت جنبه حکومتی و ولایی پیدا کرده است.

وی با اشاره به نقش بالنده و موثر این رکن اساسی نظام اسلامی در انسجام بخشی جامعه، گفت: رهبر معظم انقلاب در تقابل با همه ابرقدرتها و جریانات انحرافی غیر ناب و اصیل به حدی موفق شدند که حتی دشمنان نیز به آن اذعان دارند و معظم له را ابر مرد بزرگ جهان توصیف می کنند.

تکیه ای با یادآوری سخن رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر اینکه مسجد مقدس جمکران پایگاه عظیم تشیع و بسترساز ظهور امام زمان(عج) است، ضمن قدردانی از مرکز تخصصی مهدویت به خاطر تشکیل ستاد هماهنگی تشکلهای مهدوی تصریح کرد: فعالیت این تشکل ها نباید تنها به ایام نیمه شعبان محدود و منحصر شود؛ بلکه باید در تمام طول سال ارتباط مستمر و بسیار نزدیکی را با مسجد مقدس جمکران داشته باشند.

وی همچنین با تجلیل از خادمان جشنهای مردمی نیمه شعبان آنها را انسان هایی بی ادعا، مخلص و پر تلاش دانست و تصریح کرد: این افراد بدون اینکه از نظر اداری و یا جریانی وظیفه ای بر عهده داشته باشند، بهواسطه پیوند عمیق قلبی که با حضرت دارند، عاشقانه و بدون هیچ گونه چشم داشتی انجام وظیفه می کنند.

قرائت پیام آیتالله صافی گلپایگانی، اجرای نمایش با موضوع جشن های خیابان انقلاب قم و همچنین برگزاری کارگاه آسیبشناسی جشنهای نیمه شعبان، از جمله برنامههای این آیین بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار