امنیت امروز حاکم بر کشور مرهون فداکاری‌های مدافعان حرم است

امام جمعه شهرستان بناب گفت: امنیت و آسایش امروز حاکم بر کشور مرهون تلاش و فداکاری‌های مدافعان حرم است.
کد خبر: ۸۲۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸ - 13May 2016

امنیت امروز حاکم بر کشور مرهون فداکاری‌های مدافعان حرم است

حبه گزارش گروه سایر رسانههای دفاع پرس،جتالاسلام مصطفی باقریبنابی امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: سعی کنیم سهم شایستهای از صفات و ثمرات ماه شعبان را نصیب خود کنیم.

وی با اشاره به ویژگیها و صفات مؤمنین افزود: مؤمن نباید تنگ نظر و یک سو نگر باشد و صرفاً چند روز مادی را ببیند! از این رو تا زمانی که نگرش مسلمانان جامع نباشد هیچ وقت از چنگال استعمار رهایی نخواهند یافت.

خطیب جمعه شهرستان بناب با اظهار تأسف از باز شدن پای غرب به بلاد اسلامی افزود: از روزی که پای نحس غربیها به بلاد اسلامی باز شده است، ملل اسلامی و جوامع مسلمانان از آن روز به تحلیل رفته و مسلمانان را از ارزش محوری تهی کردهاند.

باقریبنابی تصریح کرد: شیاطین غرب به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا دنیا و آخرت مسلمانان را به مخاطره انداختهاند و وضعیت به جایی رسیده است که هیچ نقطه امنی در بلاد اسلامی باقی نمانده است و از حرم امن الهی به تمام ممالک اسلامی خونخوار صادر میشود.

وی با تمجید از تلاشها و مجاهدتهای مدافعان حرم خاطرنشان کرد: مدافعان حرم در واقع مدافعان میهن هستند و عزیزانی که در قالب مدافعان حرم به شهادت میرسند در واقع مدافعان ناموس این ملت بوده و در این راه به شهادت میرسند.

امام جمعه بناب تأکید کرد: آنها مدافعان میهن هستند و اگر آنها با پرورش یافتگان غربی مبارزه نکنند بیمحابا وارد مرزهای کشورمان خواهند شد.

حجت الاسلام باقری بنابی یادآوری کرد: هنر مدافعان حرم و آن انسانهای مخلص و مجاهد این است که دشمن را در خارج از مرزهای کشور مهار میکنند و شما باید آن را دانسته و اطلاعرسانی کنید که مدافعان حرم در دورترین نقطه از کشور دشمنان را سرکوب میکنند تا شما مردم در امنیت و آسایش باشید.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب تصریح کرد: پس وظیفه ایجاب میکند به این فداکاران بیمنت کمک کرده و وظیفه الهی و شرعی ما این است که جاناً و مالاً به مدافعان حرم کمک کنیم که فردا دیر است.

باقریبنابی در ادامه با تأکید بر اینکه حلب جبهه امروز ماست؛ گفت: حلب نه تنها جبهه سوریه بلکه جبهه ما نیز هست و قطعاً پیروزی در حلب، سوریه، یمن و عراق پیروزی ماست و خدای نکرده شکست در هر یک از این جبههها شکست ماست و اگر کسانی که غیر از این فکر میکنند، پیاده هستند و از الفبای مسائل دنیا بیخبرند.

امام جمعه شهرستان بناب تأکید کرد: امنیت و آسایش امروز حاکم بر کشور مرهون تلاش و فداکاریهای مدافعان حرم است.
 

منیع:فارس

نظر شما
پربیننده ها