مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان یزد:

مرکز فرهنگی دفاع مقدس یزد تا پایان امسال افتتاح می‌شود

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد، همبستگی در گرامیداشت سالگرد فتح خرمشهر و دیگر مناسبت‌های ملی و مذهبی را ضروری دانست.
کد خبر: ۸۲۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷ - 14May 2016

مرکز فرهنگی دفاع مقدس یزد تا پایان امسال افتتاح می‌شود

به گزارش دفاع پرس از یزد، سرهنگ "محمد رجبی" مدیر کل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس در نشست ستاد استانی گرامیداشت فتح خرمشهر، با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ "ایثار و شهادت" بین اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جدید، اظهار کرد: اجرای نمایش فصل شیدایی و رونمایی از اثر موسیقایی دفاع مقدس برای اولین بار، از جمله برنامههای فرهنگی انجام شده در سال گذشته بود.

وی تدوین بیش از دو هزار برنامه فرهنگی، آموزشی و هنری ویژه هفته گرامیداشت فتح خرمشهر را از جمله اقدامات امسال بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس یزد دانست و بیان کرد: تولید محتوا و انتقال ارزشهای دینی و انقلابی دفاع مقدس مستلزم احساس مسئولیت اقشار مختلف جامعه به ویژه مسئولان فرهنگی نظام است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس یزد با اشاره به ضرورت جذب مشارکت عمومی آحاد مردم در مناسبتهای ملی و مذهبی، گفت: غبارروبی گلزار شهدا، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، برگزاری جشن ایثار و مقاومت، برگزاری یادواره شهدای فصل بهار، رونمایی بیش از 30 عنوان کتاب فرهنگی و آموزشی دفاع مقدس و پخش فیلم نقش شهید صدوقی در عملیات بیت المقدس، از جمله برنامههای تدوین شده برای سال جاری است.

سرهنگ رجبی با اشاره به اختصاص بیش از هشت میلیارد تومان به مرکز فرهنگی دفاع مقدس یزد در سفر رئیس جمهور به استان، تصریح کرد: مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان یزد با بیش از 75 درصد پیشرفت فیزیکی، تا پایان امسال افتتاح میشود.

رجبی ایجاد بسترهای مناسب برای حضور گسترده و استفاده از ظرفیتهای بومی را از جلمه ضرورتهای تدوین برنامههای فرهنگی و هنری در استان یزد عنوان کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار