اعزام ۲ هزار زائر ایلامی برای مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: هم‌زمان با سالگرد ارتحال امام(ره)، ۲ هزار نفر از سراسر این استان به حرم مطهر آن حضرت اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۸۲۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲ - 14May 2016

اعزام ۲ هزار زائر ایلامی برای مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)

به گزارش دفاع پرس از ایلام، حجتالاسلام علی چراغیپور، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، در نشست هماهنگی ستاد ارتحال امام راحل، اظهار کرد: بر همگان واجب است که قدردان نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

 وی با بیان اینکه باید برای اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی هر چه در توان داریم انجام دهیم، ابراز کرد: یکی از نمادهای وفاداری بهنظام و انقلاب اسلامی برگزاری و گرامیداشت رویدادهای تأثیرگذار و انقلاب اسلامی است که یکی از این رویدادها سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، با اشاره به اینکه انتظار از همه دستگاههای اجرایی و فرهنگی تعامل در زمینه برگزاری مراسمات ویژه این ایام و همکاری و تعامل با ستاد گرامیداشت ارتحال امام راحل است، یادآور شد: نشستهای متعددی در زمینه هماهنگی دستگاهها و نهادهای استان در محل استانداری ایلام، فرمانداری و شورای هماهنگی برگزار شده است.

وی با اشاره به همزمانی سالگرد ارتحال امام راحل با روز جمعه، تصریح کرد: به همین مناسبت مراسم سالگرد ارتحال امام راحل قبل از خطبههای نماز جمعه در سراسر استان برگزار خواهد شد؛ که این مراسم در مرکز استان در ساعت 11 برگزار و سخنران ویژه این مراسم یکی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران خواهد بود.

چراغی پور در پایان خاطرنشان کرد: همچنین روز شنبه 15 خرداد سال جاری نیز برنامه ویژهای به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام برگزار میشود؛ که از عموم مردم شهیدپرور استان برای حضور در این مراسم دعوت میشود.

گفتنی است، در این نشست اعضای حاضر در خصوص برنامههای دستگاههای مختلف برای برگزاری آیینهای ویژه سالگرد ارتحال امام راحل باهم بحث و تبادلنظر کردند.

نظر شما
پربیننده ها