صبح امروز؛

نخستین جلسه شورای فرهنگ ایثار و شهادت در گرگان برگزار شد

نخستین جلسه شورای راهبردی فرهنگ ایثار و شهادت در استانداری گلستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۲۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳ - 15May 2016

نخستین جلسه شورای فرهنگ ایثار و شهادت در گرگان برگزار شد

به گزارش دفاع پرس از استان گلستان، نخستین جلسه شورای راهبردی فرهنگ ایثار و شهادت، با حضور استاندار گلستان و مسئولین و فرماندهان نظامی استان، در دفتر استاندار گلستان برگزار شد.

در این جلسه دکتر "حسن صادقلو" استاندار گلستان گفت: این جلسه به منظور عملیاتی کردن ماده 63 قانون خدمات رسانی به ایثارگران تشکیل شده است.

وی ابزار معنوی را از قدرتمندترین ابزار در مسیر همراه کردن مردم دانست و افزود: امام خمینی (ره) با بکارگیری از این ابزار و خلوص دل، توانست مردم را با خود همراه سازد و ما نیز باید این عمل امام را الگوی خود قرار دهیم.

دکتر صادقلو به ظرفیت های موجود در راستای تحقق این هدف اشاره کرد و اظهار داشت: باید از ظرفیت هایی نظیر دانش آموزان، دانشجویان، پادگان های نظامی، روحانیون و مساجد با برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در راستای احیای فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کرد.

استاندار گلستان بهره برداری مناسب از یادواره ها و مراسم تجلیل از ایثارگران، توجه و تکیه به مراجع را از دیگر اقدامات رسیدن به این هدف دانست.

در پایان مقرر گردید پیش نویس سیاست گذاری ها بر اساس آموزه های فرهنگ ایثار و شهادت و تصمیمات اتخاذ شده در شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت کشور تهیه شود و مورد بررسی قرار گیرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار