نامه اعتراضی سوریه به دبیر کل سازمان ملل

وزارت خارجه سوریه با ارسال ۲ نامه به دبیرکل سازمان ملل متحد و رئیس شورای امنیت عنوان کرد که عربستان، ترکیه و قطر به تروریست ها برای انجام اقدامات تروریستی دستور مستقیم می دهند.
کد خبر: ۸۲۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷ - 14May 2016

نامه اعتراضی سوریه به دبیر کل سازمان ملل

به گزارش گروه بین الملل دفاع پرس به نقل از سانا، وزارت خارجه سوریه ۲ نامه جداگانه به دبیرکل سازمان ملل متحد و رئیس شورای امنیت سازمان ملل در خصوص کشتاری که گروه های جبهه النصره و احرار الشام و دیگر گروه های تروریستی متحد آنها در روستای الزاره در حومه حماه مرتکب شده اند، ارسال کرد.

بر اساس این گزارش در این نامه ها عنوان شده است: ارتکاب جنایات از سوی گروه های ترویستی با سلسله حملات تروریستی که تعدادی از شهرهای سوریه را هدف قرار می دهد، هماهنگی دارد.

در ادامه این نامه ها تصریح شده است: این اقدامات تروریستی به دستور مستقیم سازمان های افراطی و متعصب در ریاض، آنکارا و دوحه با هدف به شکست کشاندن تلاش ها در راستای حفاظت از مردم سوریه و مذاکرات ژنو صورت می گیرد.

در پایان بیان شده است: دولت سوریه درخواست می کند که دبیرکل سازمان ملل و همچنین شورای امنیت به صورت فوری این کشتارهای تروریستی را محکوم کنند و اقداماتی بازدارنده و مجازات را برای کشورهای حامی تروریسم در دستور کار قرار دهند.

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار