با حضور سردار نجاتی؛

ستاد بزرگداشت حماسه فتح خرمشهر خراسان رضوی تشکیل جلسه داد

به مناسبت سی­ وچهارمین سالگرد آزادسازی خرمشهر جلسه­ ای با حضور اعضای ستاد بزرگداشت این حماسه به یادماندنی در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۸۲۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸ - 15May 2016

ستاد بزرگداشت حماسه فتح خرمشهر خراسان رضوی تشکیل جلسه داد

به گزارش دفاع پرس از مشهد، به مناسبت سی­ وچهارمین سالگرد آزادسازی خرمشهر جلسه­ ای با حضور اعضاء ستاد بزرگداشت این حماسه به یادماندنی در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس برگزار شد.

سردار نجاتی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی در این جلسه در سخنانی اظهار داشت: دفاع مقدس ما مملو از ایثار و شهادت­ها و حماسه­ های به یادمادنی ملت غیور کشورمان است.

وی افزود: مسئولیت ما بسیار سنگین است و ما باید به عنوان متولیان ترویج این فرهنگ، از تمام ابزارها و امکانات جهت انتقال مفاهیم آن بهره گرفته و آن­ها را نشر دهیم. یکی از بهترین راه­ های انتقال فرهنگ ایثار و شهادت جلسات بازخوانی عملیات­ های دفاع مقدس است که در این مسیر می­ تواند ما را به اهداف والایی برساند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خاطر نشان کرد: دفاع مقدس دانشگاه بود. اگر امروز گرفتاری­ هایی در حوزه­ های مختلف داریم علتش فاصله گرفتن از فرهنگ دفاع مقدس است.

نجاتی تأکید کرد: با دفاع مقدس و برنامه ­های آن به صورت رفع تکلیف برخورد نکنیم و با اعتقاد قلبی پای در این راه بگذاریم و فعالانه انجام برنامه ­ها را به صورت مستمر پیگیر باشیم که اگر این معارف با همت ما گسترش پیدا کند باقیات و صالحاتی برای ما محسوب می­ شود.

در ابتدای این مراسم نمایندگان دستگاه­های اجرایی استان به ارائه برنامه­ های خود به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر پرداختند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار