با حضور در حرم امام راحل صورت گرفت

تجدید میثاق سربازان نمونه کشور با آرمان‌های امام خمینی(ره)

جمعی از یگان‌های نمونه سرباز سازمان‌های نیروهای مسلح با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۸۲۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶ - 15May 2016

تجدید میثاق سربازان نمونه کشور با آرمان‌های امام خمینی(ره)

به گزارش دفاع پرس به نقل از سپاه نیوز، جمعی از یگانهای نمونه سرباز سازمانهای نیروهای مسلح اعم از ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و ستادکل با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) و اعطای تاج گل، با آرمانهای بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

سردار حاتم عبادی فرمانده دژبان کل سپاه و جانشین دبیر جشنواره جوان سرباز در این مراسم با اشاره به الگوپذیری جوانان از حضرت علی اکبر(ع) گفت: منش، اخلاق و ایثار حضرت علی اکبر باید روز به روز در جوانان ما جلوهگر شود.

وی افزود: سربازان در نیروهای مسلح از جایگاه ویژهای برخوردار بوده و نقش ارزندهای را در امنیت ملی و دفاع از کیان اسلام و انقلاب اسلامی ایفا میکنند.

سردار عبادی با تأکید براینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظلهالعالی) به جوانان اعتقاد راسخ دارند، گفت: نتیجه اعتماد به جوانان پیشرفت کشور در تمامی عرصههاست.

وی در پایان تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همانطور که در سالهای دفاع مقدس کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشتند، همچنان این مسیر نورانی را ادامه داده و مأموریت دفاع از انقلاب و نظام را به بهترین شکل به انجام رسانده و برای برقراری امنیت از هیچ تلاشی فروگذار نمیکنند.

در این مراسم جمعی از فرماندهان عالیرتبه نیروهای مسلح نیز حضور داشتند.

نظر شما
پربیننده ها